Avatar billede rlj Nybegynder
29. juni 2000 - 16:39 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

smugkig?

hej eksperter!

jeg vil gerne lade jer komme med en vurdering af min kommende hjemmeside! det er ikke så meget indholdet (der er nemlig ikke rigtig noget!) men mere udformningen mv. Giv mig jeres mening! Adressen er: http://www.lechart.dk

vh. RLJ
Avatar billede rlj Nybegynder
29. juni 2000 - 16:44 #1
jeg vil gerne lige pointerer at mine links ikke virker, idet der endnu ikke er noget indhold, men kommentar-boksen funger!!

/RLJ
Avatar billede td Nybegynder
29. juni 2000 - 18:19 #2
Du må endelig ikke tage dette personligt.
Men køn er siden altså ikke.
Opsætningen på teksten er god.
Men grafikken er ikke så flot.
Jeg synes ikke der er specielt meget design over det. Det ligner noget der bare er blevet klasket på en tom side.

Jeg kan se at du bruger frontpage til at lave siden med.
Bruger du en færdig skabelon til siden?

Hvis jeg var dig ville jeg droppe grafikken, specielt grafikken i kommentar boksen.
Brug istedet en baggrunds farve, og sørg for at den passer sammen med resten af indholdet på siden.

Jeg håber du kan bruge kritikken til noget :)
Avatar billede rfogh Nybegynder
29. juni 2000 - 19:59 #3
Jeg må tilslutte mig td, og derudover tilføje:

Det er godt du bruger tables. Sæt noget baggrundsfarve på - det giver et meget stilrent design, som man aldrig kan gå helt fejl af.

Drop "den bunke værktøjer til forbedringer og smarte effekter" som du sikkert har... Du bruger dem mere fordi du kan, og ikke fordi det pynter på siden...

Dit farvevalg er rigtigt godt - det kan du sagtens bygge videre på.

- Du kan forresten også bruge et billede i stedet for en "send"-knap:
<input type=image src="BILLEDE.TYPE" name="submit" value="submit">
Avatar billede rlj Nybegynder
30. juni 2000 - 09:52 #4
jeg takker jer begge for et sobert svar, det er bestemt noget jeg vil tage til efterretning ;-)

vh. RLJ