Avatar billede overloaded Mester
22. april 2002 - 23:00 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Iso-fil?

Jeg har downloaded Iso-filen til Redhat 7.2
Brændt den som Image på en CD-rom, og sætter den i
CD-rom drevet der sker intet.
Åbner jeg CD'en i Windows er der bare en fil som ligner
en windows skabelon.
Min com er en bærbar Toshiba 460CDT-Sattelite Pro.
Avatar billede taskmgr Nybegynder
22. april 2002 - 23:01 #1
Indstil din bios til at boote først fra CD-drevet
Avatar billede the_collector Novice
22. april 2002 - 23:04 #2
Har du verificeret den, der ligger som regel en MD5SUM fil samme sted som du downloadede ISO-filen fra. Du skal også downloade en MD5SUM program. Det kan findes f.eks. via www.google.com
Avatar billede rkhdk Nybegynder
22. april 2002 - 23:05 #3
hvilket program er en brændet i?
den skal udpakkes af dit brænder program, så du får en masser filer og ikke kun en!
Avatar billede darkside Nybegynder
22. april 2002 - 23:05 #4
Som skrevet her, jeg er ikke sikker på du kan komme i bios på din Toshiba uden den diskette som følger med compen..

http://www.eksperten.dk/spm/201783
Avatar billede darkside Nybegynder
22. april 2002 - 23:06 #5
Du skal Enten bruge CDrWin eller FireBruner til at brænde den med :)
Avatar billede thomasledet Nybegynder
22. april 2002 - 23:16 #6
en fil, der ligner en windowsskabelon?? det lyder som om, du har brændt din iso fil forkert... en iso fil skal ikke bare brændes som alle mulige andre filer skal... den skal brændes som det, der kaldes et image... nero-brænderprogrammet kan brænde image filer... det kan hentes på http://www.ahead.de
Avatar billede darkside Nybegynder
22. april 2002 - 23:17 #7
Nu vil jeg så lige advare mod nero, har en m8 der har brændt RH 7.2 ud mere nero med det resultat at CD1 ikke længere var bootbar..
Avatar billede echelon01 Nybegynder
23. april 2002 - 08:15 #8
darkside, det var begge min RH cd'ere... (Altså de virkede begge to)
Avatar billede overloaded Mester
29. august 2002 - 12:08 #9
lukker
Avatar billede radiohead Nybegynder
29. august 2002 - 12:10 #10
Iso-buster
www.isobuster.com
Avatar billede overloaded Mester
10. december 2002 - 16:10 #11
lukker