Avatar billede kamonika Nybegynder
22. april 2002 - 22:18 Der er 5 kommentarer

Irriterende dialog bokse

Jeg har installeret HP CDwriter. Programmet fungerer fint nok, men hver gang jeg booter maskinen op kommer der dialogbokse om at jeg skal indsætte CD1. Jeg har afinstalleret og geninstalleret, men problemet fortsætter.

Nogle forslag til hvordan jeg kan slippe for de her irriterende dialogbokse?

Avatar billede tower.dk Nybegynder
22. april 2002 - 22:22 #1
Du er her : Eksperten : Generelt : Site vurdering : Se min site og vurderet!!!!!! :

Se min site og vurderet!!!!!!    30 point fra tower.dk
HEJ EKSPERTEN!!!

Nu har tower [DOT] dk endelig en opdate klar (igen!!!).

JEG er stor fane af tower.dk og vil nu også gerne lave det.

Så nu har jeg nu fået taget mine sammen og lavet dette siden.

JEG HÅBER I VILLE VISE MIG JERES MENINGEN!

mvh.
Janus Kristensen AKA tower.dk
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2002 - 05:06 #2
toer : hvad fanden har du gang i din skide spammer!!!
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2002 - 05:06 #3
toer=tower
Avatar billede tipsen Nybegynder
26. april 2002 - 00:53 #4
tower.dk - så uheldig/dum kan man ikke være så mange gange... - du er anmeldt...
Avatar billede kamonika Nybegynder
27. april 2002 - 21:25 #5
jeg har klaret problemet