Avatar billede tower.dk Nybegynder
22. april 2002 - 22:09 Der er 10 kommentarer

Se min site og vurderet!!!!!!

HEJ EKSPERTEN!!!

Nu har tower [DOT] dk endelig en opdate klar (igen!!!).

JEG er stor fane af tower.dk og vil nu også gerne lave det.

Så nu har jeg nu fået taget mine sammen og lavet dette siden.

JEG HÅBER I VILLE VISE MIG JERES MENINGEN!

mvh.
Janus Kristensen AKA tower.dk
Avatar billede tower.dk Nybegynder
22. april 2002 - 22:12 #1
Der er blandt andet kommet en del mere hår og vælge imellem for kabine ejerene

Det bør skrives:
Der er blandt andet kommet en del mere hår at vælge imellem for kabine ejerene
Avatar billede tower.dk Nybegynder
22. april 2002 - 22:12 #2
Lige en pointe!!
Avatar billede tower.dk Nybegynder
22. april 2002 - 22:16 #3
VIL I IK!?
Avatar billede tower.dk Nybegynder
22. april 2002 - 22:23 #4
Du er her : Eksperten : Generelt : Site vurdering : Se min site og vurderet!!!!!! :

Se min site og vurderet!!!!!!    30 point fra tower.dk
HEJ EKSPERTEN!!!

Nu har tower [DOT] dk endelig en opdate klar (igen!!!).

JEG er stor fane af tower.dk og vil nu også gerne lave det.

Så nu har jeg nu fået taget mine sammen og lavet dette siden.

JEG HÅBER I VILLE VISE MIG JERES MENINGEN!

mvh.
Janus Kristensen AKA tower.dk
Avatar billede -no-skills- Nybegynder
22. april 2002 - 22:23 #5
Stop nu dit spam-pis i alle de andre forummer !!!
Avatar billede michael-k Nybegynder
22. april 2002 - 22:27 #6
tower.dk det er godt nok den der skal vurderes ik ?
vil ikke sige så meget om degisnet da jeg mener at have set din side til vurdering engang før.
Men vil da gerne sige lidt om mangler :)
En forside knap mangler helt klart, ikke alle ved at man bare kan trykke på logoet på de fleste sider.
Efter 30 sek at have siddet og stirret på forsiden har jeg ikke fundet ud af hvad siden går ud på endnu, måske ikke så fedt :)
Din banner grafik er lidt gnidret.

Det var det :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
22. april 2002 - 22:30 #7
god damit så får jeg ikke mine 30 point lol ;)
Avatar billede trismegistos Nybegynder
22. april 2002 - 22:33 #8
Og så kunne du også godt have lagt et link hvis du ville have folk til at vurdere dit site......:)

Mvh./
Avatar billede oasen Nybegynder
23. april 2002 - 01:18 #9
Hvad laver denne tekst i http://www.eksperten.dk/spm/201842 ????????????

Du er her : Eksperten : Generelt : Site vurdering : Se min site og vurderet!!!!!! :

Se min site og vurderet!!!!!!    30 point fra tower.dk
HEJ EKSPERTEN!!!

Nu har tower [DOT] dk endelig en opdate klar (igen!!!).

JEG er stor fane af tower.dk og vil nu også gerne lave det.

Så nu har jeg nu fået taget mine sammen og lavet dette siden.

JEG HÅBER I VILLE VISE MIG JERES MENINGEN!

mvh.
Janus Kristensen AKA tower.dk
Avatar billede startfirma Nybegynder
23. april 2002 - 08:19 #10
Well, designet er nydeligt :) Dog lidt koldt i sit udtryk, og jeg jeg skulle til at rode rundt på undersider for at finde ud af hvad det handler om - ikke så smart :) Dine overvejelser omkring hvordan brugerne kommer ind på dit site er mangelfulde, og det er bevist at hvis brugerne ikke med det samme forstår hvad idéer etc er, så skrider de igen. Prøv start der - så vil det ikke være nødvendigt at spamme for at få brugere :D

Mvh www.startfirma.dk