Avatar billede sutminmega2 Nybegynder
22. april 2002 - 18:22 Der er 6 kommentarer

Hvordan får jeg min Sony DAV-S300 til at spille SVCD, MPEG...

Hvordan får jeg min Sony DAV-S300 til at spille SVCD, MPEG, CD-R, CD-RW, DVD-R, DVD-RW og så videre? Jeg er helt sikker på at der er nogle japanere som har gjort det, og lagt opskriften til hvordan man gør det på nettet. En eller anden hjælp!!!

Med venlig hilsen Daniel...
Avatar billede f-l-j Nybegynder
22. april 2002 - 18:47 #1
Er det en stationær?
Hvis det er skal den kodes.
Avatar billede rs2000 Nybegynder
22. april 2002 - 20:02 #2
Der fåes en chip til at lave den regions fri,men om den kan alt det andet ved jeg ikke.
Se mere her: http://www.codefree.dk/da/
Kan du få din til at køre en brændt CD?Det vil min ikke:-(
Avatar billede makse Nybegynder
22. april 2002 - 20:11 #3
Avatar billede sutminmega2 Nybegynder
30. april 2002 - 09:19 #4
Er der ikke andre som ka' hjælpe lidt mere.

Med venlig hilsen Daniel...
Avatar billede f-l-j Nybegynder
30. april 2002 - 14:38 #5
Tja, jeg tror den billigste løsning er at købe en dvd maskine i Bilka der kan afspille de formater, og så får du også mp3 afspiller oven i.
De kan fås til ca 1000 kr, og så er der 2 års garanti på den.
Jeg har selv en Sony Dvp-s325, den er blevet kodet for 1000 kr, den er godt nok blevet regions fri, men den kan ikke afspille brændte skiver, så jeg tror desværre ikke det kan betale sig.
Avatar billede humlebien Novice
01. juli 2003 - 09:02 #6
På denne side kan du se hvilke formater din Sony DAV-S300 kan afspille http://www.dvdrhelp.com/dvdplayers.php?DVDname=sony+dav-300&Submit=Search&Search=Search

Jeg har selv en sådan maskine og har længe gået og bandet over at den ikke ville afaspille brændte produkter, men nu har jeg indtil videre fundet ud af at den kan afspille DVD+R :o)