Avatar billede 101186 Nybegynder
20. april 2002 - 23:19 Der er 55 kommentarer og
1 løsning

Slet min konto...

Jeg vil gerne have slettet min konto, som jo har brugernavnet 101186
Avatar billede kapla Nybegynder
20. april 2002 - 23:20 #1
Avatar billede resten Nybegynder
20. april 2002 - 23:20 #2
slet den selv.
Avatar billede zapzone Nybegynder
20. april 2002 - 23:21 #3
Konto -> Generelle Indstillinger -> Luk konto

Det var ellers svært at finde :)
Avatar billede 101186 Nybegynder
20. april 2002 - 23:23 #4
Har sgu da prøvet 1000´vis af gange!!!...
Men den sletter sgu ikke en skid!
Jeg kan da stadig bruge den og det hele!
Avatar billede zapzone Nybegynder
20. april 2002 - 23:25 #5
Kunne det tænkes at administratorerne først skulle godkende det måske??
Avatar billede annikadk Nybegynder
20. april 2002 - 23:25 #6
oki.. ide:
ret koden til noget du ikke ved hvad er...
derefter lukker du kontoen :)
Avatar billede 101186 Nybegynder
20. april 2002 - 23:25 #7
Nu har jeg prøvet igen, og pludselig har jeg bare fået 233 points mere!?!?!?!?!?!?!?!?!?....

Hvad fanden er det for noget lort???
Avatar billede nicklasb Nybegynder
20. april 2002 - 23:26 #8
Endnu et ulukket spørgsmål, der nok heller aldrig bliver det.. Han har vist fået det til at virke.. Kunne han så ikke bare have lukket dette først..
Avatar billede 101186 Nybegynder
20. april 2002 - 23:26 #9
Nåe ja, det kunne jeg jo...
Men sådan foregår det ikke!!!
Luk Konto er måske bare for sjov eller hvad???
Avatar billede 101186 Nybegynder
20. april 2002 - 23:26 #10
Jeg har sgu ikke fået noget til at virke!
Avatar billede zapzone Nybegynder
20. april 2002 - 23:27 #11
Nicklasb --> Jaaa... Jeg har lidt svært ved at følge dig lige der... Du twister den vidst lidt...
Avatar billede nicklasb Nybegynder
20. april 2002 - 23:28 #12
Hmm.. Lad dog være at få sendt dit password hele tiden.. Luk brugeren og log af.. Og så brug din anden bruger: startlinket.dk..
Der er faktisk ikke lovligt at have flere på en gang.. Du skulle nok have slettet denne først.. Men oki hvis der er problemmer..
Avatar billede zapzone Nybegynder
20. april 2002 - 23:29 #13
Går ud fra det er internt snak nu.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. april 2002 - 23:29 #14
101186> husk at sætte vinge i "Jeg ønsker ikke længere at kunne bruge min konto på Eksperten." + klikke på udfør :)
Avatar billede nicklasb Nybegynder
20. april 2002 - 23:29 #15
Lige før da han have klikket på Luk kontoen stod der at den ikke var aktiv.. Men 101186-> Husk lige at lukke før du smutter..
Avatar billede nicklasb Nybegynder
20. april 2002 - 23:31 #16
CoAdmins kan vel lukke den for dig, da det jo ikke er lovligt at have to brugere.. Prøv at andmelde dig selv..
Avatar billede 101186 Nybegynder
20. april 2002 - 23:33 #17
nicklasb -> Hvorfor må jeg ikke få mit password tilsendt???...
Jeg har lukker mange gange, men så skal jeg jo prøve at se om den overhovedet er slettet, men det er den jo ikke!!!
Og hvis du bare kunne tænke lidt, så kunne du jo regne ud af der er en grund til at jeg har to brugere!...

Det er fordi at eksperten.dk aldrig svarer på e-mails!

Der var nogen som havde stjålet min gamle adgangskode, så jeg ikke kunne logge ind jo!...

Og så kunne jeg ikke gøre andet end at oprette en ny bruger, da jeg ikke kunne logge ind på min mailkonto i en hel måned!...

john_stigers -> Jeg har sgu sat "flueben" (Som det nu en dag hedder!) i den, og så stop med alt det der grimme snak!
Jeg er jo ikke dum!

Øhh... Hvor står der ikke at ens konto er slettet så?
Lukker jeg den bare og hvis jeg logge ind igen, så er den åben igen???

Det kalder jeg sgu ikke at slette!
Avatar billede 101186 Nybegynder
20. april 2002 - 23:34 #18
nicklasb -> Så læs dog, isteden for at sige det med IKKE LOVLIGT!!!...
Det er sgu lovligt, når eksperten.dk ikke svarer mig!!!
De havde haft en hel måned til at svare, og nu har de haft 3!
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. april 2002 - 23:35 #19
101186> grim snak? læg mærke til min smiley :)

john_stigers - coadmin
Avatar billede 101186 Nybegynder
20. april 2002 - 23:35 #20
Jeg vil gerne have SLETTET min konto HELT fra systemet!
Jeg kalder sgu ikke at LUKKE for SLETTE...

Jeg ser ikke umidelbart nogen sammenhæng, mellem de to ord...
Avatar billede nicklasb Nybegynder
20. april 2002 - 23:36 #21
Ja ja.. Jeg forstår godt.. Men da det ikke er lovligt aligevel har du jo en grund til at andmelde dig selv.. Hvis du bare trykker på Andmeld Misbrug og skriver det der, tror jeg du får hjælp lidt hurtigere.. Prøv det..
Avatar billede 101186 Nybegynder
20. april 2002 - 23:36 #22
john stigers -> Somom at det skulle være sjovt det her???
I må sgu da kunne sige, "Okay, din konto er nu slettet", isteden for at spilde min og jeres egen tid på alt det her lort...

eksperten.dk må sgu da kunne slette en konto!!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. april 2002 - 23:37 #23
101186> nu du HAR indrømmet at du har 2 brugere, er det ingen sag at slette din profil 101186 - luk spørgsmålet og jeg sletter din profuil for dig!
Avatar billede nicklasb Nybegynder
20. april 2002 - 23:37 #24
john_stigers-> Kan du ikke slette den for ham?? Altså andmelde ham og slette ham??
Avatar billede 101186 Nybegynder
20. april 2002 - 23:37 #25
nicklasb -> Det er ikke nødvendigt, når der jo i dette indlæg er en del Coadmin´s, som hurtigt ville kunne slette den...
Så gør det, og det hele ville være ude af verden!
Avatar billede nicklasb Nybegynder
20. april 2002 - 23:37 #26
oki.. Så ikke lige det sidste..
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. april 2002 - 23:38 #27
nicklasb> han ER allerede anmeldt :)
Avatar billede 101186 Nybegynder
20. april 2002 - 23:38 #28
Hvad med at gøre det muligt at slette den selv så???
Eller måske skrive lidt mere om at man skal lukke alle spørgsmål først???
Og måske skrive hvis det ikke lykkedes???

Det virker MEGET uprofessionelt...
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. april 2002 - 23:39 #29
101186> lukker du snart det her spørgsmål????
Avatar billede 101186 Nybegynder
20. april 2002 - 23:39 #30
john stigers -> Hvem har anmeldt mig og for hvad?
Avatar billede 101186 Nybegynder
20. april 2002 - 23:39 #31
Ja, nu er det gjordt...
Avatar billede 101186 Nybegynder
20. april 2002 - 23:40 #32
Hvordan kan jeg så vide om den er slettet når det er gjordt?
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. april 2002 - 23:40 #33
101186> må ikke oplyse om hvem der har anmeldt dig :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. april 2002 - 23:41 #34
101186 - klik på dette link om 30 sekunder: http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=101186 - så vil du se at din konto er deaktiveret.
Avatar billede 101186 Nybegynder
20. april 2002 - 23:41 #35
Hvad har den så anmeldt mig for?
Og hvornår er det gjordt?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
20. april 2002 - 23:42 #36
Der er en forskel på om vi (coadmins) lukker en konto eller ej. Nemlig den at lukker du den selv, kan du også sevl genaktivere din konto. Lukker jeg den kan du ikke...

/Nikolaj
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. april 2002 - 23:43 #37
101186 er slettet pga han havde 2 brugere på een gang.
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
20. april 2002 - 23:45 #38
I slette altså ikke startlinket.dk kontoen!...
Og hvordan kan det være at den dér minisite stadig er der?

Og hvorfor er mine spørgsmål så ikke slettet?
Så er den jo ikke slettet, men bare lukket...
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. april 2002 - 23:47 #39
startlinket.dk kontoen slettes ikke - bare rolig :)

Vi kan kun forhindre brugere i at bruge en lukket profil - ikke slette den helt. Det kan ADMIN vist nok heller ikke :)
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
20. april 2002 - 23:53 #40
Hmm...
Det er da lidt skørt lavet, hvis jeg nu gerne vil vide at den er slettet 100%...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
21. april 2002 - 00:22 #41
startlinket.dk tænk den igennem igen....

En konto kan og må ikke slettes helt... Eksperten er bygget op som en vidensdatabase. Meningen er jo netop at alle gamle spørgsmål skal være tilgængelige for eftertiden. Da brugeren har lagt indlæg i spørgsmål, er denne knyttet til disse. :)

NanoQ
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
21. april 2002 - 00:26 #42
nanoq -> Problemet er jo bare at der er så mange hundredetusinder af spørgsmål, og hundredevis handler næsten om det samme...

Men hver person har jo hver sit problem, så det ikke vil kunne bruges af alle...

Og så er søgefunktionen også alt for dårlig, synes jeg...
Har kun haft held med at søge efter ét ord ad gangen...
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
21. april 2002 - 00:27 #43
F.eks., hvad skal andre med dette spørgsmål da?...
Jeg synes at den er blevet alt for stor...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
21. april 2002 - 00:30 #44
Der er jo umuligt at sortere alle spørgsmål i de der skal gemmes, og de der ikke skal.

Du har helt ret i at søgefunktionen ikke er optimal. Det vil der helt sikkert blive ændret på. Meningen er jo netop at man skal kunne søge i databasen, istedet for et oprette spørgsmål der allerede har været stillet 50 gange før.
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
21. april 2002 - 00:53 #45
Ja, men man vil jo sikkert også kunne finde et svar...
Men problemet er jo at, som her, at folk jo begynder at snakke om en masse andet ligegyldigt, isteden for bare at gøre indlægget kort og rigtigt...

Der er jo simpelthen SÅ meget tekst i hvert spørgsmål, og der kommer jo sikkert tusindvis af spørgsmål i døgnet...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
21. april 2002 - 00:56 #46
Tjaaahh... men det er ikke noget kæmpe problem. Databasen er trods alt ikke større end små 500mb (mener jeg at have fået at vide). Med de rigtige rutiner og den rigtige hardware er hurtig søgning intet problem :)
Avatar billede j0ker Nybegynder
21. april 2002 - 00:58 #47
Hvis en bruger har 2 kontoer skal begge kontoer vel lukkes.
Avatar billede j0ker Nybegynder
21. april 2002 - 00:59 #48
ups, glemte noget, det kommer lige igen:

Hvis en bruger har 2 kontoer skal begge kontoer vel lukkes.
Men eftersom starlinket.dk ikke gør noget ulovligt, da han jo ikke kan logge ind med sin bruger, og derfor opretter en ny. - Men så skulle 101186 vel heller ikke slettes?! Han har jo ikke gjort noget han ikke må...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
21. april 2002 - 01:01 #49
ehm... er det ikke ligegyldigt? - han ville selv have den lukket, så alle er glade...
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
21. april 2002 - 01:04 #50
Jeg har hele tiden gerne villet have slettet 101186 kontoen...
Men det var da webpunkt.dk gik ned i en hel måned, før at jeg fik mig et nyt webhotel. Da kunne jeg slet ikke få tilsendt min adgangskode, da jeg jo ikke kunne tjekke e-mails...

Så der gik vel egentlig 2 uger, før at jeg besluttede mig for at oprette en ny konto, og skrev derved et indlæg om at jeg gerne ville have slettet min konto eller noget...

Men den blev aldrig slettet...
Derfor har jeg nu prøvet igen, og har så også bare fået den lukket...
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
21. april 2002 - 01:05 #51
j0ker -> Og hvorfor skulle begge konti måske have været lukket, om jeg må spørge???
Avatar billede j0ker Nybegynder
21. april 2002 - 01:07 #52
nanoq: Jo, men så kan man jo lave lidt om på reglerne hele tiden.
En bruger slettes hvis han gør noget ulovligt, hvilket jeg ikke kan se starlinket har gjort...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
21. april 2002 - 01:09 #53
j0ker, findes ordet fleksibilitet ikke i din terminologi? :)
Avatar billede jelzin101 Praktikant
21. april 2002 - 04:19 #54
nanoq >> gider du ikke lige smide mig en mail på admin@dinos.dk
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. april 2002 - 10:03 #55
joker> "En bruger slettes hvis han gør noget ulovligt, hvilket jeg ikke kan se starlinket har gjort..." startlinket.dk havde 2 brugere - nemlig 101186 og startlinket.dk - at han ikke kunne finde ud af at slette 101186 er ikke ekspertens fejl, men hans egen. Desuden er den ekstra bruger slettet - CASE CLOSED. :)

john_stigers - coadmin
Avatar billede NanoQ Nybegynder
21. april 2002 - 10:43 #56
jelzin, jeg kan ikke sende mail for tiden.. kun modtage... et underligt ip pakke problem....

Men jeg kan fanges på mikael.pedersen@mail.dk