Avatar billede fnaz Nybegynder
20. april 2002 - 22:22 Der er 4 kommentarer

Webcam problem..

Hej Eksperter.

Jeg har et webcam kaldet "Media Line PC Video kamera"
PC-100...

Ehm..Ja jeg gik ind i Kontrolpanel -> Tilføj ny hardware -> Og fandt mit webcam i USB porten.. Satte driverCD'en og den fandt en driver.. Men så når den er halvvejs færdig med at installere driveren spørger den pludselig efter den CD der allerede er i..

Jeg har Windows XP
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
20. april 2002 - 22:23 #1
det kan være der er kludder i fil-stierne på skiven!
prøv at kopiere hele baduljen over på compen - og henvis så til mappen dér, når du opdaterer driverne
Avatar billede fnaz Nybegynder
20. april 2002 - 22:25 #2
oki.. prøver
Avatar billede fnaz Nybegynder
20. april 2002 - 22:55 #3
Jeps det virkede vist.

Men nu når jeg går ind i mit webcam program når den lige at ta en frame og så går programmet i frys.. har prøvet med 2 prog's
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2003 - 03:07 #4
lukketid?!