Avatar billede kurtcobain Nybegynder
20. april 2002 - 22:00 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

CS SprayLogo!

hey igen..

Kender i nogle url's hvor man kan downloade nogle fede CS spray logo's med f.eks SouthPark figurer, babes, og the simpsons..Eller Nirvana :)
Og hvordan "instalerer" man dem..

Avatar billede doek Nybegynder
20. april 2002 - 22:02 #1
lur mig om de ikke skal installeres på serveren for at alle kan se dem.
Avatar billede lazz1988 Nybegynder
20. april 2002 - 22:05 #2
du går ind på www.clan35.dk og kigger nedest på siden der står noget...
Avatar billede fangel Nybegynder
20. april 2002 - 22:09 #3
doek => nej, de skal ikke ligge på serveren...
Avatar billede kurtcobain Nybegynder
20. april 2002 - 22:14 #4
kunne ik finde noget der...
Avatar billede fbj Nybegynder
20. april 2002 - 23:59 #5
http://www.counterspray.com/

ellers prøv at søge efter cs spraylogos på www.google.com
Avatar billede initializing Nybegynder
21. april 2002 - 01:36 #6
Når du har logoet som man selv kan lave med wally elelr HL logo Creator så gemmer du det (Kan ikke lige huske navnet filen skal hedde men det kan du sikkert selv finde ud af) og så bare gemme det i dit Cstrike\ dir. Så gå ind i spillet og spraye løs.

-Martin