Avatar billede tussen Nybegynder
18. april 2002 - 23:41 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

jeg leder stadig efter en god dvd ripper............TIL DIVX...

jeg har prøvet flere nu mange synes jeg er for indviklede men jeg kan godt lide didx1.8men jeg kan ikke konvetere til divx????why...
Avatar billede jefa Nybegynder
18. april 2002 - 23:42 #1
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
19. april 2002 - 00:07 #2
DVD-rip... Ulovligt?
Avatar billede tussen Nybegynder
19. april 2002 - 00:12 #3
gu er det da ej ulovligt , kun hvis du sælger videre af dem. nu er det mine egne dvd film såå...hvad skulle de gøre?????
(tussen)
ps jeg tjecker lige den hjemmeside(jefa)thx..
Avatar billede f-l-j Nybegynder
19. april 2002 - 04:55 #4
Det vil nok altid være lidt indviklet at få et godt resultat, men det kan lade sig gøre.
Jeg bruger GladDVDxp13 til rippningen, og Flaksmpeg til encodningen.
Jeg bruger så også et par små programmer til udregningen af bitraten.
Her er et par sider hvor programmerne ligger og hvor der også er guider og tips.

http://www.smartsite.dk/
http://www.doom9.net/
Avatar billede f-l-j Nybegynder
19. april 2002 - 14:24 #5
Tak for points.
Avatar billede tussen Nybegynder
21. april 2002 - 21:54 #6
det var så lidt tak fo hjælpen..........
Avatar billede tussen Nybegynder
21. april 2002 - 21:54 #7
for