Avatar billede lange Nybegynder
27. juni 2000 - 10:40 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Print uden sidehoved/sidefod

Er det i Internet Explorer 5+ muligt at udskrive en side uden den sidehoved og -fod, der normalt kommer med, når man udskriver?

Jeg ved godt, de kan fjernes manuelt under Page Setup, men det må kunne gøres automagisk?
Avatar billede hope Nybegynder
27. juni 2000 - 13:20 #1
Det er ikke muligt, jeg er ellers også godt træt af dem....
hope
by the way - hvorfor er den her under javascript...?
Avatar billede lange Nybegynder
27. juni 2000 - 13:23 #2
Hmm... lader nu lige spørgsmålet stå lidt tid... og jeg smed den her, da jeg tænkte man kunne fjerne det via Javascript, og hvor pokker skulle jeg ellers lægge spørgsmålet?
Avatar billede martin Nybegynder
27. juni 2000 - 16:28 #3
Du kan selv bestemme en del af side-hoved og side-fod har jeg set eksempler på hos microsoft.com

Desden, hvis du ønsker, så kan du ligge et Word dokument på siden, som kan printes i steder for!
<link rel=alternate media=print href="andet-dokument.doc">
Avatar billede lange Nybegynder
13. juli 2000 - 12:48 #4
Hmm... Martin, er det evt noget du kan finde eksempler på? Jeg synes ikke lige jeg kan finde det ved Microsoft :o/