Avatar billede joker1129 Nybegynder
18. april 2002 - 20:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Importer mail fra bruger til bruger

Hej

Jeg har et lille netværk bestående af to computer med en hub imellem og adsl forbindelse. Hvordan importerer jeg alt den mail som er blevet hentet til den ene computer over i den anden... nærmere sagt hvor er den mail gemt henne??
Avatar billede kentkk Nybegynder
18. april 2002 - 20:36 #1
hvilket styresystem bruger du ????
Avatar billede kentkk Nybegynder
18. april 2002 - 20:37 #2
og hvilket e-mail program ???
Avatar billede joker1129 Nybegynder
18. april 2002 - 20:39 #3
Windows 2000 og Outlook Express 6
Avatar billede kentkk Nybegynder
18. april 2002 - 20:48 #4
åben din outlook, højre klik på din indbakke, og vælg egenskaber. der vil så stå noget i retning af: mappen er gemt i følgende sti.

markerer stien så den bliver blå, det vil sige at du skal ikke tage det sidste stykke med hvor der står indbakke.dbx, højreklik på stien og vælg kopier.derefter indsætter du stien ind i eksempel vis din adresse linieog trykker enter.

du vil derefter se en del mapper bl.a. indbakke, udbakke osv kopier dem og før dem over på samme plads i den anden komputer. du vil dog slette de mails der er placeret der i samme omgang, da du jo indsætter nye filer, som erstatning
Avatar billede goulduck Nybegynder
18. april 2002 - 20:49 #5
Du kan markere dine beskeder og "trække" dem ud i en rigtig mappe på din harddisk. Herfra kan du så trække dem over i dit andet mail program.

Ved ikke lige om der er en smartere måde.
Avatar billede goulduck Nybegynder
18. april 2002 - 21:11 #6
Tak for point. :)