Avatar billede zapsi Nybegynder
18. april 2002 - 01:09 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Grunden til jeg vil formatere ?

Jeg havde nogle problemmer med at min pc ikke ville starte op når den gik ned, men når den først kørte var der ingen problemer.Så jeg satte min win 2000 cd i og ville reparere den, det hele gik også godtMEN. Nu har jeg fået mouselag på  mine spil. Det er en mousewheel fra logitech og GPU er et g-force 3 ti 200.Har hentet driver af alle slags for at se om det skulle hjælpe, men det bliver ikke bedre. nogle forslag ?
Avatar billede trismegistos Nybegynder
18. april 2002 - 01:15 #1
Format c:
:)
Jeg tror at det er det nemmeste og sikkert også det hurtigste. Husk at lave back-up...
Mvh.
Avatar billede thomasledet Nybegynder
18. april 2002 - 01:17 #2
har du husket at besøge http://www.windowsupdate.com ?
Avatar billede francke Nybegynder
18. april 2002 - 01:18 #3
Avatar billede zapsi Nybegynder
18. april 2002 - 01:22 #4
Ja francke ved godt der er svaret på hvordan jeg formatere, ville lige se om der var et svar så jeg ikke behøvede at formatere :) oki
Avatar billede francke Nybegynder
18. april 2002 - 01:23 #5
Det var til trismegistos!!  :=)
Avatar billede trismegistos Nybegynder
18. april 2002 - 02:40 #6
francke>>> Tak for ref. Der var vi enige.....lol
:)
zapsi >>> Jeg har selv haft lignende problemer et par gange og der kan vist nok rettes op på det men jeg kan ikke huske hvordan og jeg synes også at det var hurtigere og nemmere at reinstallere.
Mvh. trismegistos
Avatar billede trismegistos Nybegynder
18. april 2002 - 02:43 #7
Det er ikke så tit at man får lov at fortælle folk at de skal formatere c: så det er jo med at udnytte det og sige det når det er relevant ........:)

AYBABTU

Mvh.
Avatar billede zapsi Nybegynder
18. april 2002 - 09:42 #8
Skulle opfatere mit via A og nu køre det :)