Avatar billede zuzezimzulze Novice
17. april 2002 - 21:28 Der er 2 kommentarer

webmail+email

Dette er måske et lidt tricky spørgsmål.
Jeg leder efter et script eller lign, hvor det skal være muligt via en side at op rette e-mail kontoer, d.v.s. at det er besøgende der skal havde muligheden for at få en e-mail konto på site.
Da jeg ikke kender noget til sådanne script typer der kan gøre det. Så er der nogen der kender til sådanne scripts, helst så billigt så muligt eller gratis :D
Det er ligemeget om det er extremt svært at sætte op, det vil lykkes for mig, pointen er at få et/flere scripts der kan gøre det.
Bare kald mig endnu en fanatiker der vil prøve at levere gratis e-mail kontoer til folket.

plz help me!
Avatar billede sukos Juniormester
17. april 2002 - 21:55 #1
Du kan jo kikke lidt på dette:
http://www.devshed.com/Server_Side/PHP/PHPMail
Avatar billede zuzezimzulze Novice
17. april 2002 - 22:03 #2
ideen er at scriptet skal oprette en konto på serveren, bagefter kan det med webmail bygges på.
Regner med at bruge enten FreeBSD eller RedHat som OS og bygger oven på det. med Apache og lign.