Avatar billede leifowitz Nybegynder
17. april 2002 - 14:30 Der er 3 kommentarer

fjernelse af dialogboksen: skriv adgangskoden til netværket

styresystem er win 98SE
hvordan løses ovennævnte?
Jeg har set svar på samme spørgsmål 16.4.02., med pwl-fil etc., men jeg har brug for en mere detaljeret frmgangsmåde.
Tak.
Avatar billede jimmynielsen Novice
17. april 2002 - 14:34 #1
kontrol panel - netværk - sæt 'primær netværkslogon' til windows (og altså ikke netværk) - derefter skal du genstarte, og hvis der kommer en dialogboks med password, skal du bare trykke enter (=tomt password) - så burde den ikke komme igen - hvis der er password på i forvejen skal dette evt. slettes først vis kontrolpanel passwords (eller brugere)
Avatar billede jimmynielsen Novice
17. april 2002 - 14:35 #2
det var vist et svar ;-)
Avatar billede leifowitz Nybegynder
17. april 2002 - 16:48 #3
Hej Jimmynielsen.
Jeg fulgte din fremgangsmåde, jeg satte under primær netværkslogon: windows logon,osv., men dialogboksen kommer stadig frem!
Hvad med pwl-fil?