Avatar billede fbj Nybegynder
16. april 2002 - 19:55 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Casemod!!!

Hey alle på eksperten!!!

Jeg skal ha noget glowwire og et vindue til mit kabinet.

Hvad syntes i er det bedst at købe 2x2stk eller 1x4stk glowwire, der er selvfølgeli billigst at købe 4 af gangen men så SKAL man jo også ha dem alle tændt på samme tid. :-[
er der evt. nogle der har en af delene og ved hvilke instillinge man kan lave med de to forskellige kits???

Mit kabinet er et Chieftech Dragon DA-01BD og vinduet skal fylde hele siden i højden men kun ca halvdelen i breden, er der nogle der ved hvor man kan købe sådan et vindue????????

Er der nogle der kender nogle fede udenlandske netshops der sælger casemodz?????

20points pr spm og 1 pr link...
Avatar billede everquest Nybegynder
16. april 2002 - 20:00 #1
Avatar billede fbj Nybegynder
16. april 2002 - 20:02 #2
Er du dum? jeg kommer jo fra DK,

NAR
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
16. april 2002 - 20:10 #3
hvad er problemet i g-data?
http://studiedata.dk
Avatar billede dmcn Praktikant
16. april 2002 - 20:23 #4
fbj : Tal venligst pænt til de andre brugere, der forsøger at besvare dit spørgsmål.

- n0rmality, coadmin
Avatar billede fbj Nybegynder
16. april 2002 - 21:08 #5
OK OK jeg har bare skrevet at det skal være udenlandske netshopz!!!
Avatar billede Beach Mester
16. april 2002 - 22:21 #6
Coadmin>>>
Måske en god ide at holde ørene stive!
http://www.eksperten.dk/spm/183056
Avatar billede Beach Mester
16. april 2002 - 22:46 #7
>>>fjb
BTW så spør du om div. mht. glowwire og derefter om der er nogle udenlandske webshobs der sælger casemod stuff.
Nu har g-data faktisk en del glowwire som du kan se via vedlagte direkte link: http://www.g-data.dk/neonwire.php Det samme har studiedata her: http://studiedata.dk/group.asp?group=175

Mht. til dit sprogbrug så syntes jeg da ikke du virker særlig smart eller... Plejer du altid at behandle folk der prøver at hjælpe dig "gratis" på den måde? Kunne rigtig godt tænke mig at vide lidt om det. Er det den måde du lever på så vil du få den ære at komme på min sorte liste over folk der gerne vil have hjælp, men som bliver pist off over ikke at kunne dekryptere dine spørgsmål på en måde som er lige efter din måde at tænke på!

//Beach
Avatar billede fbj Nybegynder
16. april 2002 - 23:00 #8
Ja hurra de har dem ikke på lager hod G-data.dk
Avatar billede Beach Mester
17. april 2002 - 00:35 #9
Prøv at se dette link:
http://www.eksperten.dk/spm/199273
Her kan du se lidt omkring hvordan man gør:-)

//Beach
Avatar billede fbj Nybegynder
20. april 2002 - 23:50 #10
...
Avatar billede Beach Mester
21. april 2002 - 02:05 #11
Ked af det fbj, men du har lige fåe en pist off E i røven som vil glæde sig til næste gang du laver ged i den, og næste gang du laver ged i den, og så...... Måske det er nok til at du får sparket.
Du var advaret, du komenterede det ikke! Så tror du prøver at udnytte vores viden her på E uden selv at bidrage til noget. Det er ikke det E er lavet til så....

//Beach