Avatar billede bacardil Nybegynder
16. april 2002 - 19:32 Der er 22 kommentarer og
2 løsninger

Banner søges

Hej,

Er der nogen der kan lave et banner i str. 250*60 + 486*50.

Udkast samt pris skal oplyses her på siden.

Banneret skal passe ind på web-sale.dk

Tekst:

Domænenavn
.com .net .org .info .biz
Kun 12,- pr. stk.
Køb dit eget domæne allerede idag

I kan evt. finde på en lidt anden tekst..
Avatar billede master_nemo Nybegynder
16. april 2002 - 19:34 #1
regner med det er animeret?
Avatar billede klas Juniormester
16. april 2002 - 19:36 #2
jeg laver det for et symbolsk beløb på 100 kr. for begge 2..

ref. www.cosmicweb.dk/eksperten.asp
eller http://www.moebelarkitekten.dk/links.asp?language=dk
Avatar billede klas Juniormester
16. april 2002 - 19:36 #3
mener du 486*50 . . eller mon 468*60 ?
Avatar billede klas Juniormester
16. april 2002 - 19:38 #4
hvorfor egentlig ikke oprette det på www.sharksforum.com ?
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. april 2002 - 19:44 #5
klas> Sorry.. Det er naturligvis 468*60 :o)

Jeg syntes det er ligeså nemt herinde som på sharksforum.com

master_nemo> Er det ikke lidt meget at skrive på et ikke ani banner?
Avatar billede klas Juniormester
16. april 2002 - 19:45 #6
betalingen er bare nemmere på sharksforum - og så støtter man også folkene bag eksperten med 20 kr :)
Avatar billede dmcn Praktikant
16. april 2002 - 19:48 #7
bacardil : Normalt betaler firmaer sig fra bannere - hvilket da også kun er fair, da formålet med banneret må være forøget indtjening, og derfor bør grafikeren bag også honoreres korrekt, altså med kontanter.
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. april 2002 - 19:49 #8
n0rmality> Har du glemt dine briller?
Avatar billede tommyf Nybegynder
16. april 2002 - 19:50 #9
Nej, man støtte med 20 kroner bare for at oprette spørgsmålet, og så bagefter 15% af de penge du skulle have haft. Så du ville få 85kr og E ville få 35kr.
Avatar billede annikadk Nybegynder
16. april 2002 - 19:50 #10
n0rmality:
"Udkast samt pris skal oplyses her på siden."

Men ja, SharksForum er mere egnet til $$-opgaverne :)
Avatar billede dmcn Praktikant
16. april 2002 - 19:51 #11
hehe - åbenbart. :-P
Oh well, spørgsmål hvor der betales med penge skal oprettes på sharksforum.com. Point er betalingsmidlet på eksperten.
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. april 2002 - 19:52 #12
Det er ikke nemt. Opretter man spm. kun med point høre det ikke hjemme i freelance. Opretter man spm. hvor man vil betale penge for arbejdet, så høre det ikke hjemme i freelance :o)
Avatar billede klas Juniormester
16. april 2002 - 19:54 #13
:)  det har der altid været forskellige meninger om - Vil stadig anbefale at det oprettes på sharksforum :)
Avatar billede dmcn Praktikant
16. april 2002 - 19:54 #14
bacardil : Hvor står der, at spørgsmål udelukkende med point ikke hører hjemme i freelance? De oprettes da flere gange hver dag.
Avatar billede tommyf Nybegynder
16. april 2002 - 19:55 #15
n0rmality >> Ved den om hvor står der at man ikke må betale for sine løsninger med andet end point?
Avatar billede annikadk Nybegynder
16. april 2002 - 19:56 #16
hehe - noper
vi er nogle hårde "gutter" ;=)
skynd dig ind på Sharks..
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. april 2002 - 19:57 #17
klas> Må jeg huske til næste gang..

n0rmality> Kan du blive ved.. Hvis du gik igang med at læse en masse af de gamle spm. oprettet i denne kategori så ville du vide det. Men nok om det. Nu er det oprettet her og der bliver det.
Avatar billede nonick Nybegynder
16. april 2002 - 20:11 #18
Husk at lukke spørgsmålet!

*Reminder*
Avatar billede oersted Novice
16. april 2002 - 22:19 #19
Du kan få dem til 400,- stykket ex moms

/
Avatar billede michael_r Nybegynder
17. april 2002 - 15:30 #20
Jeg vil prøve at lave et udkast senere i dag, hvis du da ikke allerede har fået et ?
Avatar billede bacardil Nybegynder
17. april 2002 - 18:45 #21
michael> Det er meget fint..
Avatar billede michael_r Nybegynder
17. april 2002 - 20:17 #22
Hermed mit udkast, foreløbig kun i en 468x60 pixels version:

http://mir.jernmand.dk/web-sale.dk/

Hvis det falder i din smag, skal jeg nok lave et i 250x60 pixels også. Forslag er naturligvis velkomne.

Prisen for begge bannere vil i alt blive kr. 500,- ekskl. moms.
Avatar billede ejensen Nybegynder
15. juni 2002 - 11:13 #23
Er det ikke snart tid til at.....

/ejensen
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. oktober 2002 - 23:57 #24
Sorry... Dette spm. havde jeg glemt :)