TDC flame
Nu må det ud.TDC's kundeservice for adsl kunder er ekstrem irriterende og standardiseret. Jeg er uheldigvis tilkoblet en central (Vanløse) der meget ofte går ned. Det sker normalt en gang i måneden, sædvanligvis et sted mellem søndag nat og mandag morgen. jeg ved ikke om de rebooter serveren eller hvad det er de laver derinde, men sædvanligvis vælter serveren.
Når jeg så forsøger at logge på og ikke kan ved jeg selvfølgelig som sædvanlig at det er serveren der er nede IGEN. Jeg ringer så ind til tech support der altid har samme svar.
"Vi genopretter lige din forbindelse, vent 20 minutter så fungerer det igen"
Ingen argumentation er hårdtslående nok for at få tech supporteren til at forstå at en genoprettelse af min forbindelse IKKE vil få Vanløse serveren op at stå igen.
Normalt tager det 2 til 3 opkald. tidsummet varierer fra dag til dag. kommer an på hvor stor kø de har. normalt et opkald i timen vil jeg sige. Men efter 2 til 3 opkald finder de så endelig ud af efter at man er nød til at tigge dem om ikke at genoprette forbindelsen at man muligvis har brug for en rigtig tech supporter. Der er selvfølgelig 3 dages ventetid på sådan en. Som regel virker forbindelsen igen efter et par dage og den rigtige tech supporter kan så ringe og fortælle at DESVÆRRE var der fejl på centralen, men problemet er løst nu.
Standard proceduren er, har jeg fået vide op til flere gange, at de ikke vil fejlmelde serveren før et vist antal kunder har ringet ind. Jeg har ingen anelse om hvor mange der skal ringe ind, men som regel ser det ud til at det tager et par dage før at nok har opdaget problemet.