Avatar billede cocio Nybegynder
14. april 2002 - 21:10 Der er 15 kommentarer og
3 løsninger

Steelpad / Icemat / ?

Hvilken er bedst til at spille spil som Counterstrike, Baldurs Gate 2, Unreal Tournament og Quake 3 med...
Hvad koster de, og hvor kan man køb dem ???
Avatar billede annikadk Nybegynder
14. april 2002 - 21:21 #1
på icemat.com og steelpad.com

steelpad er fin til optical og alm mus ifølge dem selv, men ikke trådløse..
icemat mener jeg ikke er god til optical...

har du en "alm" mus, så tag den du synes er fedest, med mindre der er nogle herinde der kan anbefale den ene noget frem for den anden..

Icemat er både i klar og sort så vidt jeg husker.
Avatar billede schaefner Juniormester
14. april 2002 - 21:21 #2
Ville ikke vælge icemat, da den er rimelig "høj" så der vil være en kant når du spille counterstrike ;-)
Avatar billede cocio Nybegynder
14. april 2002 - 21:24 #3
Jeg bryger den der Micorsoft IntelliMouse 3.0 Optical .... Kan man ikke købe dem i danske butikker ?
Avatar billede -simon- Nybegynder
14. april 2002 - 21:33 #4
steelpad larmer lidt (ridselyde) men man vender sig til det
Avatar billede cocio Nybegynder
14. april 2002 - 21:35 #5
Kan man ikke købe Steepad ien dansk butik ???
Avatar billede annikadk Nybegynder
14. april 2002 - 21:40 #6
http://www.steelpad.com/ordering.asp?actionvar=add
er dansk.. men over nettet..
ville nok skrive en mail til ejerne, og høre om det, for de reklamerer ikke med det, og kan ikke umiddelbart finde den ellers.
Avatar billede annikadk Nybegynder
14. april 2002 - 21:45 #7
http://www.mp3hardware.dk/ (også netbutik) har et par forskellige i den dur, blandt andet en der hedder "funk" som jeg læste skulle være sagen et sted, men ikke hørt mere om den
Avatar billede cocio Nybegynder
14. april 2002 - 21:47 #8
Annikadk -
Svar plz :))))
Avatar billede annikadk Nybegynder
14. april 2002 - 21:53 #9
nej ingen svar herfra..
du må tage dem selv for min skyld :)
Avatar billede backside Nybegynder
14. april 2002 - 21:59 #10
Måske de skulle ha´ kaldt Steelpad´en for "AluminunPad".  *G*
"The pad is made out of 3,5 mm aluminium plate"
Avatar billede the_party_dog Nybegynder
15. april 2002 - 09:31 #11
Steelpad er federe end Icemat, da jeg kender en som har smadret sin Icemat, den er jo af gals, så vidt jeg ved, mens Steelpad jo er af alu/stål, men den har så bare den udlempe at når man flytter den til et lan party, og det er koldt uden for, så bliver den F*** KOLD! Så skal man bare lige smide den ind under en vand hane, så kan man holde på den. Men man kan også få Steelpad i flere typer, fin og lidt grovere, og grovest. Med fin får du det bedste greb, så flyver med din mus, og er MEGA præcis! Men du er lidt svært ved at "straffe" med den, mens den grovest er genial til at "straffe" men er lidt sværere at indstille sig til at snige med Rail i Q3.

Mange mener man ikke kan mærke forskell på dine forskellige modeller, men det KAN man godt! Men hvad spiller du mest? Def? Eller angreb?
Avatar billede dribble Nybegynder
15. april 2002 - 09:40 #12
hvis du har optical, skal du helt klart have Steelpad (meget precis)

Icemat er til "kugle"-mus OG IKKE ANDET (oxo meget precis til kugle-mus)

Trådløs-mus dur ikke sammen med FPS spil, de er ikke hurtige nok

men køb dig en Steelpad, kan fås på www.mp3hardware.dk
Avatar billede cocio Nybegynder
15. april 2002 - 16:47 #13
Jeg spiller mest CS....
Avatar billede Dribble Nybegynder
16. april 2002 - 10:32 #14
hvis du spille mest CS...så er det Steelpad du skal have....har det selv, og spiller selv MEGET CS :)

hvis du spiller i clan kan du evt lave en lille challenge...kom evt på #Psykerz @ quakenet

mvh [Psykerz]Dribble
Avatar billede moernmik.dk Nybegynder
16. april 2002 - 10:57 #15
?
Avatar billede moernmik.dk Nybegynder
16. april 2002 - 10:58 #16
Hvad så Drib.. Er du oz her inde..? iR|-Shadow- her.!!! ;o)
Avatar billede cocio Nybegynder
16. april 2002 - 14:07 #17
ok psykerz.... :)
Avatar billede cocio Nybegynder
16. april 2002 - 14:08 #18
Psykerz -
Når du logger på mirc logger den så på med det samme ??