Avatar billede zelexus Nybegynder
14. april 2002 - 13:32 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

3D Program?

Hejsa!

Findes der noget 3D program til Linux såsom 3D Studio MAX eller Cinema 4D til windows?
Avatar billede bromer Nybegynder
14. april 2002 - 13:40 #1
Du kan bruge Blender.. Det er rigtig godt...

www.blender.nl

/Rune
Avatar billede ranza Nybegynder
14. april 2002 - 13:48 #2
ellers kunne du installere wine. Det kan emulere 3dsmax men det er svært at få til at virke. Det er kun lykkes mig en enkelt gang at få max til at virke.

http://appdb.codeweavers.com/appview.php?appId=343

\\RanZa
Avatar billede vladimirr Nybegynder
14. april 2002 - 14:33 #3
Hvis du har råd til et så dyrt 3d program, hvorfor så ikke købe en maskine til det udelukkende og så en win2k på den?
Avatar billede bromer Nybegynder
14. april 2002 - 14:37 #4
Der er da ingen der siger at han har betalt for sit 3D program. Det kan være han har fået det og ikke har råd til en ny computer. Men hvis det ikke er tilfældet ville jeg bruge Blender, som er gratis..

/Rune
Avatar billede zelexus Nybegynder
14. april 2002 - 15:52 #5
Jeg mente heller ikke jeg ville gå direkte ud og købe 3D Studio MAX, det er alt for dyrt. Det rækker min økonomi sgu ikke til. Jeg snakker bare om 3D programmer, som kan de samme ting. Har kigget på Blender. Ser ret fornuftigt ud. Og så er det jo gratis ;)
Avatar billede bromer Nybegynder
14. april 2002 - 17:46 #6
Det er rimelig fornuftigt. Jeg har ikke rodet så meget med det, men har også det indtryk at det har et rimelig fedt community. Der står på deres side at de har lukket for downloads i et stykke tid. Jeg ved at Debian GNU/Linux har en blender packages, som ikke er nede, da den ligger hos et off. mirror, så hvis du har Debian kan du installere det nu alligevel. Det skulle heller ikke undre mig om Redhat havde ngoet liggende... du kunne prøve rpmfind.net :)

/Rune
Avatar billede zelexus Nybegynder
14. april 2002 - 17:50 #7
Tak for de gode svar. I for sgu point begge to!