Avatar billede megaboot Nybegynder
23. juni 2000 - 09:30 Der er 5 kommentarer

Bar i menu linjen !

Hejsa !

Er der nogle af jer der har kendskab til hvordan man får den aktive bar ved siden af start knappen i menubjælken installeret uedn at starte forefra med Iexplore 4 sp1, ved i om det er muligt evnt en reg ændring eller et andet værkjøj der kan lægge den oven i Iexplore5XXXX  ?

Avatar billede x4all_dk Nybegynder
23. juni 2000 - 09:41 #1
I Win95 OSR2, og W98 behøver du IKKE
instalerer IE4 +SP.

Det er nuligt at man under setuppen skal vælge at aktiverer den, men jeg mener den kommer af sig selv.

Har du den gamle version af W95 så mener jeg at du skal installerer IE4+SP for at få den.
Avatar billede sen8or_slettet Nybegynder
23. juni 2000 - 10:40 #2
Hejsa megaboot,
Højreklik på taskbar, vælg toolbars og så quick-launch...er det ikke dét, du efterspørger?

Med venlig hilsen
SEN8OR
Avatar billede megaboot Nybegynder
23. juni 2000 - 12:29 #3
Tak for dit svar !
i OSR2 kan man jo næsten ikke undgå det medmindre man kvæler jobbet !
Det ligger sådan at den har v 4 og er blevet opdateret med v 5 og der har man ikke quick-launch valg muligheden !
Så er det jo kan man få den som en særskilt installation eller finde den/de reg ændringer

I Win95 OSR2, og W98 behøver du IKKE
instalerer IE4 +SP.

Det er nuligt at man under setuppen skal vælge at aktiverer den, men jeg mener den kommer af sig selv.

Har du den gamle version af W95 så mener jeg at du skal installerer IE4+SP for at få den.
Avatar billede megaboot Nybegynder
10. december 2001 - 08:13 #4
Hejsa !

Tjah den er ved at være lidt gammel nu, men jeg har ikke fået det regtige svar endnu, det skyldes nok en lille detalje, det er til en NT 4.0 server, den har ikke SP1 som default !
Avatar billede damian666 Nybegynder
09. januar 2003 - 15:22 #5
Det nemmeste er at opgradere din IE. Så skulle den komme med automatisk. Måske skal du lige sætte et flueben....