Avatar billede b.h Nybegynder
13. april 2002 - 21:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

3D poser 4

er der en der kender poser 4 som kan fortælde mig hvordan man får sine bileder skarpe når man åbner dem uden for poser?
Avatar billede zerohero Nybegynder
13. april 2002 - 22:13 #1
Hvad mener du med skarpe?
Avatar billede zerohero Nybegynder
13. april 2002 - 22:15 #2
Hvis vi snakker om færdig renderede billeder der skal gøres skarpe, kan du jo altid gøre det i Adobe PhotoShop eller PaintShop Pro (eller lign. programmer)...
Avatar billede zerohero Nybegynder
13. april 2002 - 22:19 #3
Men efter nærmere eftertanke er det måske AntiAlias du mener den kan du slå fra og til under Renderings egenskaber... (kan ikke helt huske, hvad den korrekte menu hedder) men du skal i hvert fald kigge efter AntiAliasing...
Avatar billede b.h Nybegynder
14. april 2002 - 13:45 #4
sorry trode ikke at der var nogen der svarede er her kl 20 00 i aften
Avatar billede nonick Nybegynder
15. april 2002 - 19:40 #5
Når du vælger "New" kan du vælge antialiasíng. Det gør at billederne ikke bliver "takket" i kanterne. Så skal du bare lave billedet og render det.

Hvis du vil lave det endnu skapere, kan du evt. sætte mere lys på, eller bruge Brightness/Contrast I f.eks Photoshop eller Paint Shop Pro.
Avatar billede allstar Nybegynder
08. maj 2002 - 15:51 #6
slå antialiasing til !
når du renderer så gem billedet som .PSD eller TiFF.
IKKE jpg.!
jeg plejer at bruge psd det fungerer ret godt !