Avatar billede poo Nybegynder
22. juni 2000 - 23:50 Der er 7 kommentarer

Mangler Iconer ved siden af Startknappen

Hejsa !

Er der nogle der har kendskab til hvordan man får den aktive bar ved siden af start knappen i menubjælken installeret uden at starte forfra med Iexplore 4sp1, ved i om det er muligt evt. med en registry ændring eller et andet værkjøj der kan lægge den oven i Iexplore5.x ?
Avatar billede limemedia Nybegynder
23. juni 2000 - 00:20 #1
Featuren findes kun i IE 4 og derfor bliver du nødt til at gå den vej...
Avatar billede stone Forsker
23. juni 2000 - 01:23 #2
I Ie5 kan man trække ikoner fra skrivebord ned til den aktive bar,som så kopier ikonet og lægger det ved siden af start knappen.
Avatar billede sen8or_slettet Nybegynder
23. juni 2000 - 09:01 #3
Hejsa poo,
Højreklik på taskbar, vælg toolbars og så quick-launch...er det ikke dét, du efterspørger?

Med venlig hilsen
SEN8OR
Avatar billede x4all_dk Nybegynder
23. juni 2000 - 09:49 #4
Sen8or har ret, med mindre du kører en ældre udgave af Win.95 Så skal du installerer den fra IE4.

Baren blev std. i W95 OSR2 og W98.
Avatar billede teknik Juniormester
19. oktober 2000 - 20:00 #5
...Det lyder som om du har den rette version, bjælken er en integreret del af IE5.x
Dermed burde du have ikonerne også, men ikonerne er \"blevet væk\".

Du får dem tilbage ved at højreklikke på menubjælken, og vælge
-værktøjlinier, -Quicklaunch(hurtig start?)
...der er et lille flueben ud for dem der er valgt.

mvh :-)
Teknik
Avatar billede teknik Juniormester
23. marts 2001 - 21:58 #6
I et lignende spørgsmål var løsningen blot, at mappen Quicklaunch, - som normalt  ligger på denne plads: C:\\WINDOWS\\Application Data\\Microsoft\\Internet Explorer\\Quick Launch
var blevet slettet..
Ouick launch er også med i IE5 serien, så den burde have været der
----
Hjælper det ikke, så kan du blot højreklikke på bjælken,
vælge -værktøjslinier -tilføj, og så pege på en mappe af eget valg.
Denne mappe / bjælken ...vil så fungere ganske som tidligere.

mvh :-)
Teknik
Avatar billede teknik Juniormester
23. marts 2001 - 22:00 #7
...mappen Quick Launch hedder i DK version \"hurtig start\" der hvor fluebenet skal sættes