Avatar billede kadett Nybegynder
21. juni 2000 - 20:01 Der er 3 kommentarer og
4 løsninger

200 Nemme points...

til den der kan sende en link til et sted hvor jeg kan downloade en maillings liste i Php3 eller en der kan sende mig en.... den skal kunne bruges uden en database....

(eller en meget god gennemgang af opsætning af en Datebase skal medfølge)

send evt til Kadett@2hot4you.dk
Avatar billede lp Nybegynder
21. juni 2000 - 20:13 #1
Download den her:

Du skal oprette en fil der hedder liste.txt og chmod den 766, og så kaste sourcekoden ind i en php fil, så skulle den køre.

Avatar billede martin Nybegynder
21. juni 2000 - 20:14 #2
Avatar billede lp Nybegynder
21. juni 2000 - 20:14 #3
Avatar billede fico Nybegynder
21. juni 2000 - 20:23 #4
Avatar billede gonzzo Nybegynder
22. juni 2000 - 01:06 #5
her er et KANONT nemt stykke værktøj, det bruger godtnok database, men ALT hvad du skal bruge er med i "pakken"
Start med at rette i settings.php og afvikkel så filen tabel.php så er du klar til at "starte" hovededelen af programmet, og vupti så har du straks en meget stabil og velfungerende mailliste...

jeg har udviklet mere til programmet, end det der er med i den fil, så skriv til mig hvis du vil have suport på det

Gonzzo@writeme.com

http://www.nameless.f2s.com/postlister.tar.gz
Avatar billede lp Nybegynder
09. juli 2000 - 01:55 #6
ju puhaaa hvor var de nemme..........jeg har ikke set nogen point endnu.....Come On!!!
Avatar billede kadett Nybegynder
18. juli 2000 - 15:04 #7
lp : Prøver lige her snart....
Så skal du nok få nogle points at se... :)