Avatar billede zchou Nybegynder
11. april 2002 - 09:15 Der er 9 kommentarer og
4 løsninger

Webpaq.dk - igen

For et par måneder siden fik jeg vurderet webpaq.dk! Nu har jeg lavet meget om på designet og lidt på indholdet.

http://www.webpaq.dk

Må jeg få jeres mening om:
*Indhold
*Design
*mm.

Jeg vil også gerne have ideer og tips.
En lille korrekturlæsning vil heller ik være af vejen!

På forhånd tak

-Zchou

Avatar billede pelkjaer Nybegynder
11. april 2002 - 09:27 #1
Nydeligt, farverne matcher, siden fungerer fint i NS 6 og Opera 6.

Eneste kritik jeg har, er at jeg synes siden er for "forkantet" - en smule for kedelig når du nu tilbyder webdesign.

Men helt igennem ok.
Avatar billede startfirma Nybegynder
11. april 2002 - 09:28 #2
Fint site :)

Jeg ville ændre font i din overskrift og ikke bruge beta-tegn (dobbelt-s) i stedet for b. Måske også integrerer navn og logo bedre. Skaber bedre branding.

Farverne er behagelige. Indhold virker som i orden når sitet er helt færdigt herunder kontaktformular et.

Prøv evt. også sitevurdering her:
http://www.startfirma.dk/startfirma/forum_visemne.php?kat=2146

Held og lykke med salget og din flotte side :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
11. april 2002 - 09:32 #3
Efter min mening skulle du nok lige sørge for at baggrunden ikke gerntager sig selv som på priser..

Desuden ville jeg nok holde rollover effekten i menuen til en farve som matcher bedre

ellers flot... helt sikkert..
Avatar billede swordcat Nybegynder
11. april 2002 - 19:14 #4
Det er rigtig godt og pænt :O)

Men der er en ting som du nok kan ændre lidt og det er skriften på menu´erne. Her på min comp. ser det ud til at det er lidt slørret. Prøv at give dem lidt mere skygge....så tror jeg at problemet vil være løst.

(Menu´erne = Webpaq, Referencer....)

Swordcat
Avatar billede coinz Nybegynder
12. april 2002 - 11:42 #5
det er rimelig pænt og det er jo også meningen og det har du gjort godt. Der findes dog små ting som man helst ikke skulle se. Dine menu mouseover effekt er ikke så heldig... teksten flytter sig og det skal den helst ikke. Jeg vil desuden foreslå at du under referencer sørger for at dine links åbner i en blank. istedet for at åbne i top. Det betyder jo at dine besøgende kommer væk fra din side og ikke bare kan vende tilbage til den ved at skifte vindue. Men ellers er det et utrolig godt og stilrent design. Din stavning og talemåde er utrolig god til den slags. Man skal jo helst skrive lidt prof. Alt i alt er der nogle småfejl, men ikke noget der betyder det helt store.

10@13

-coinz-
Avatar billede zchou Nybegynder
12. april 2002 - 12:13 #6
Ok.... jeg siger tak for kritikken til alle.
Jeg retter lidt på siden.

-Zchou
Avatar billede groovespeak Nybegynder
12. april 2002 - 14:48 #7
Originalitet er jo en svær størrelse, men minder logoet ikke mistænkelig meget om KL's logo (www.kl.dk)?

SKAL du endelig låne et logo, vil jeg næsten foreslå, at du vælger et fra en mindre organisation, som ikke dagligt udsender breve, bøger, pjecer etc. med logoet påtrykt... ;-)
Avatar billede startfirma Nybegynder
12. april 2002 - 14:56 #8
Kommunernes landsforening logo er det ikke et rød firkant med et vandret V i?

Kan ikke lige se det da kl.dk er nede, men ihvertfald såvidt jeg husker. Såfremt det er tilfældet minder der da ikke om webpaqs?

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede zchou Nybegynder
12. april 2002 - 20:59 #9
groovespeak: Har lige kigget på kl.dk og har kl's loge FOR FØRSTE GANG så der er ikke noget der!
Kan godt se at der er en lighed, men så stor er den altså ik'!
Avatar billede zchou Nybegynder
12. april 2002 - 21:00 #10
Ups: .......og har (set) kl's....
Avatar billede startfirma Nybegynder
13. april 2002 - 07:51 #11
Nu har jeg også set den :)

Ligheden er der, men den er ikke kæmpe :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede groovespeak Nybegynder
18. april 2002 - 14:08 #12
>> zchou: En uforbeholden undskyldning herfra! KL's side var ganske rigtig nede og derfor tog jeg den på hukommelsen, da logoet sagde "klik" i min hjerne. Men ligheden er bestemt ikke tilnærmelsesvis kriminel - det er blot to forskellige logoer baseret på samme koncept.

Sorry!
groovespeak
Avatar billede zchou Nybegynder
18. april 2002 - 16:56 #13
Groovespeak: Undskyldning accepteret:)