Avatar billede r.hegaard Nybegynder
11. april 2002 - 09:08 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Simulering

Findes der en program der kan bruges til at simulere php på ens egen computer, så man ikke behøver at oploade til ens server.
Avatar billede delwin Nybegynder
11. april 2002 - 09:15 #1
Du kan hente apache fra www.apache.org.. Apache er en webserver..

Så skal du også hente en binær win32 udgave af PHP fra www.php.net

+ eventuelt mysql fra mysql.com
Avatar billede bounce2002 Nybegynder
11. april 2002 - 09:15 #2
ja.
Avatar billede elkrog Nybegynder
11. april 2002 - 09:15 #3
Du kan installere Apache og php og så køre det via http://localhost
Installationsguide på www.webcafe.dk/artikler/index.html
Avatar billede bounce2002 Nybegynder
11. april 2002 - 09:15 #4
men jeg kan ikke huske hvor du kan finde den...
Avatar billede r.hegaard Nybegynder
11. april 2002 - 09:18 #6
ok, kigger på det...........
Avatar billede r.hegaard Nybegynder
12. april 2002 - 11:41 #7
Findes der ikke et enkelt program der kan simulere php ??
Avatar billede r.hegaard Nybegynder
31. maj 2002 - 17:35 #8
Så, nu har jeg fået min apache server til at virke, jeg har også installeret php. Det virker fint hvis man bruger enkle kommandoer, echo. Men hvis det er andre kommandoer virker det ikke, følgende fejl meddelelse kom da jeg prøvede at køre et script:
Notice: Undefined variable: HTTP_REFERER in c:\programmer\apache group\apache\htdocs\logfile.php on line 28

Notice: Undefined variable: HTTP_USER_AGENT in c:\programmer\apache group\apache\htdocs\logfile.php on line 31

Notice: Undefined variable: HTTP_REFERER in c:\programmer\apache group\apache\htdocs\logfile.php on line 163