Avatar billede znakeeye Nybegynder
11. april 2002 - 09:08 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

BEstem søgemaskine

Jeg har engang set en jemmeside der gemte alle jemmesder der nogensinde havde været på nettet, tro det eller ej. Men jeg ar glemt adresen på den, ar  set den ???
Avatar billede znakeeye Nybegynder
11. april 2002 - 09:09 #1
sorry, men sidder ved et meget dårligt tastatr lige nu, så der er nok nogle stavefejl, da det ikke reagerer hele tiden...... :(
Avatar billede the_party_dog Nybegynder
11. april 2002 - 09:10 #2
jeg tror nok du mener www.google.com

det er den eneste maskine jeg kender som leder alle sider i verden igennem....
Avatar billede thomas_yde Nybegynder
11. april 2002 - 09:10 #3
har du set en sider der gemte på lidt over 3 milliarder sider?
Avatar billede znakeeye Nybegynder
11. april 2002 - 09:12 #4
te_party_dog> Nej nej nej... på den her side kunne man søge på sider der også var b´levet sletet, men den gemte kopier af den i en databasse (Der var dog nogle fejl med billederne da den ikke gemte dem), men det er rigtigt nok for jeg avde en side på whitehat engang for længe siden, og da hitehat havde været nede meget længe kunne jeg se siden på deres system. Jeg kunne også se eksperten.dk i nogle af dens ældre versioner, men det var ikke en dansk side, den avde simpelthen alle sider der nogensinde var blevet lavet.
Avatar billede znakeeye Nybegynder
11. april 2002 - 09:13 #5
Vildt men sandt....
Avatar billede znakeeye Nybegynder
11. april 2002 - 09:25 #6
Ingen bud....
Avatar billede prodic Mester
11. april 2002 - 09:33 #7
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. april 2002 - 09:34 #8
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. april 2002 - 09:34 #9
ARGH... dut dig selv, prodic! ;)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. april 2002 - 09:35 #10
SUT endda ;)
Avatar billede prodic Mester
11. april 2002 - 09:38 #11
tsk tsk tsk - hele 31 sekunder bagefter Nanoq... det er for dårligt. :)

Og dut dig selv du.. ;)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. april 2002 - 09:41 #12
bare vent... du bliver også gammel og langsom en dag ;)
Avatar billede prodic Mester
11. april 2002 - 09:42 #13
SÅ langsom bliver jeg aldrig - gammel jow, men ikke så langsom. LOL
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. april 2002 - 09:43 #14
bare vent og se ;)
Avatar billede znakeeye Nybegynder
11. april 2002 - 10:01 #15
Thanx to all.... Bare rolig i fik lige mange point