Avatar billede rextezz Nybegynder
10. april 2002 - 18:01 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Internet Med Det Samme ?

Jeg har Tiscali som min udbyder, og jeg har Modem ADSL, og når man har Tiscali's Modem sakl man ind og ringe op så det jeg vil hører om at kan man ikke sætte et eller andet til så lige så snart man er inde i Windows så er der oprettet forbindelse.

Plz... HELP ME!

//ReZz// ---> ReXteZz
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2002 - 18:04 #1
Internet Explorer > Funktioner > Internetindstillinger > Forbindelser > LAN > Automatisk Registrering
Avatar billede him Nybegynder
10. april 2002 - 18:05 #2
hvis det er et program du skal starte kan du jo sætte opgavestyring til at starte den hver gang du tænder din computer!
Avatar billede echsphilee Nybegynder
10. april 2002 - 18:06 #3
jo det kan man godt. hvis du laver en kopi af "tiscali connection" og trækker den ind i start>alle programmer>start, så skulle det virke. det gør det i hvert fald på min computer :-)
Avatar billede rextezz Nybegynder
10. april 2002 - 18:06 #4
ezolu ---> skulle det så virke bare ved at sætte det til ???
Avatar billede echsphilee Nybegynder
10. april 2002 - 18:09 #5
ezolus forslag virker ikke på min comp. der er automatisk reg. sat til, men den ringer ikke automatisk op af den grund.
Avatar billede rextezz Nybegynder
10. april 2002 - 18:10 #6
echsphilee ---> skal den ligge i START --> PROGRAMMER --> START (SOM ER TOM) ??
Avatar billede echsphilee Nybegynder
10. april 2002 - 18:13 #7
ja prøv det. men kom godt nok lige til at tænke på noget. "tiscali connection" ringer jo ikke op automatisk, man skal trykke ok eller ring op eller hvad det nu er. du skal bruge windows-forbindelsen i stedet. prøver lige at finde ud af noget. vender tilbage om lidt
Avatar billede echsphilee Nybegynder
10. april 2002 - 18:21 #8
hmm, kan ikke lige greje den. det jeg tænkte på var at bruge den connection-boks, der kommer frem, når man åbner IE. den kan man jo sætte til at logge automatisk på. men kan ikke lige finde ud af at "fange" den, så den kan sættes i start-menuen. forvirret? ja, undskyld, men det er jeg også *GG*
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
10. april 2002 - 18:33 #9
opret en genvej til "opret forbindelse" under din modem forbindelse og læg den ned i star så kører det
under denne computer internetforbindelser