Avatar billede radcon Nybegynder
10. april 2002 - 11:57 Der er 6 kommentarer

ME laver backup ved start op

Hej Eksperter.

Hver gang jeg starter computeren, laver den en backup mappe.

Mappen hedder Restore. Den indeholder næsten alle mine filer og mappe som jeg har installeret og stående på computeren.

PS: Den starter noget der hedder nødstart, men jeg tror at det betyder fejl sikret tilstand.

PÅ forhånd Tak.
Avatar billede Chewie Novice
10. april 2002 - 13:06 #1
Jeg tror vi har en lille snyde her :o(

http://www.eksperten.dk/spm/196280
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
13. april 2002 - 03:19 #2
Me laver PC-Health ved startup. Den ligger i Windows Mappen. _RESTORE mappen har noget med gendannelsen at gøre. Det er en skjult mappe under C:\ og den bruges kun hvis du beder om den, men den laver nogengange en automatisk systemkontrolpunkt.
Avatar billede dkr Praktikant
16. april 2002 - 13:14 #3
det er systemgendallsen som laver en kopi af dit c: hvis du ikke vil havde det kan det slåes fra
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
16. april 2002 - 19:50 #4
Ja, det er rigtigt, bortset fra at den ikke rører din dokumentmappe, ligegyldigt om den ligger på C-drevet eller på en D partition eller på en ekstra harddisk.
Avatar billede jespersp Nybegynder
31. maj 2002 - 13:59 #5
_Restore mappen bruges til at lave backup af windows systemopsætningen. Du instiller hvormeget af din harddisk du vil tillade brugt til dette under System properties -> Performance -> File system. Her kan du også vælge under troubleshooting at slå System Restore fra, og se om det er her balladen ligger.

Jeg kan huske en gang jeg havde problemer med at system restore brugte alle mine resourcer i flere timer, hvergang jeg startede min PC. Så slog jeg system restore fra, kørte scandisk + disk defragmentering, og slog system restore til igen. Så opførte den sig pænt igen.

Håber du kan bruge det til noget

/JesperSP
Avatar billede jespersp Nybegynder
09. august 2002 - 11:00 #6
Ku der blive nogen points for svaret ?