Avatar billede fatboy Nybegynder
10. april 2002 - 06:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

PC og monitor med BNC stik

Svar skal gives på nedenstående link, hvor jeg har oprettet spørgsmålet til foreløbigt 60 point.

http://www.eksperten.dk/spm/196135

Ganske simpelt:
Hvordan tilslutter jeg min monitor til min pc?

Monitoren har tre BNC-stik på bagsiden.

Jeg kan måske tilføje at det er en Rasterops skærm (Hitachi).

Hvis du mener du kan løse mit problem, men vil have flere point for dine anstrengelser med at formidle din viden, så sig til, så finder vi ud af det.
Avatar billede robotten Praktikant
10. april 2002 - 08:55 #1
Der må ikke oprettes et reference spm. til et andet spm., for at skabe opmærksomhed. Luk venligst.
Avatar billede fatboy Nybegynder
10. april 2002 - 09:16 #2
ok