Avatar billede hoffe Nybegynder
09. april 2002 - 01:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Et script som kan...

HVordan laver man et script som kan følgende:

Når man trykker på et billed så skal billedet skifte til en ny billede og forblive på det selvom siden updater.

Jeg skal bruge en komplet kode
Avatar billede martinfrost Nybegynder
09. april 2002 - 10:31 #1
Skal billedet også forblive det samme ved et nyt besøg på siden?!

(Du bliver nok nødt til at benytte cookies, hvis du vil have serveren til at huske om brugeren har trykket på billedet en gang tidligere...)
Avatar billede radcon Nybegynder
09. april 2002 - 21:28 #2
Jeg kan sagtens laver dig et script, der så når du holder musen og billedet kommer der en andet billede frem, men som martinfrost siger så bliver du nok nød til at benytte cookies.

Cookies = Gemmer oplysningerne i din computer
Avatar billede hoffe Nybegynder
10. april 2002 - 15:33 #3
Ja ok..