Avatar billede cortz Nybegynder
08. april 2002 - 22:18 Der er 10 kommentarer

3d chat

er der en der kan hjælpe mig med at instalere 3d studio max 4
Avatar billede radcon Nybegynder
08. april 2002 - 22:20 #1
Det er ikke så svært:
Gå ind på www.3dmaxer.dk
Der inde kan du læse manualer.

Jeg ville være glad hvis jeg fik pointene
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
08. april 2002 - 22:22 #2
Det svar der er jo højest 15 point værd? *GGG*

-Jonas
Avatar billede al_dair Nybegynder
08. april 2002 - 22:23 #3
passer Overskriften? ;-D
Avatar billede j0ker Nybegynder
08. april 2002 - 22:24 #4
Jeg ville også blive glad hvis jeg fik pointene... :o)
Avatar billede zerohero Nybegynder
08. april 2002 - 22:31 #5
Ja, Du installere bare som alle andre windows programmer. Når der så bliver spurgt efter serial og cd-key indtaster du selvfølig bare dem. I tilfælde du ikke har dem skriver du bare en masse nuller... (det vil give dig 30 dages prøve af 3D SMax). For at autorisere din version bør du under Authorization skrive din autoriserings kode. Har du ikke allerede fået din version autoriseret kan du få det gjort gratis hos en 3D SMax forhandler eller hos www.discreet.com
Håber det kunne hjælpe dig lidt i gang...

Held og Lykke

ZeroHero
Avatar billede spectual Nybegynder
09. april 2002 - 00:58 #6
hum hum.. det er imod ekspertens politik!
Avatar billede spectual Nybegynder
09. april 2002 - 00:59 #7
du kan vel bare læse i din manual. til sådan et 30000 kr.'s program følger der en god manual med.
Avatar billede spectual Nybegynder
09. april 2002 - 01:00 #8
hvis du ikke kan installere programmet vil du uden tvivl heller ikke kunne finde ud af programmet
Avatar billede michael-rene Nybegynder
09. april 2002 - 01:03 #9
*lol* du kunne også ringe ind til deres support, de vil gerne hjælpe.
Avatar billede zerohero Nybegynder
09. april 2002 - 08:09 #10
spectual>> hvad er imod ekspertens politik?