Avatar billede tetsue Nybegynder
08. april 2002 - 11:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Video 8 til vhs?

Allo!

Min far har et gammel Video8 cam og afspiller med en masse film af familien som den så ud for mange år siden.
Kan man få optagelserne på video8 båndende overført til VHS?

På forhånd tak!
Avatar billede cholm Nybegynder
08. april 2002 - 11:24 #1
Er der ikke en udgang på videokameraet og en tilsvarende indgang på din videoafspiller ?

/cholm
Avatar billede glyholt Nybegynder
08. april 2002 - 11:25 #2
ja det kan man, på kameraet er der sikkert et phono skik som hedder video out, det skal bare forbindes med din vhs.
Ellers kan man få en kassette hvor man putter vidoe8 båndet i, hvorefter man kan afspille det i en vhs.
Avatar billede tetsue Nybegynder
08. april 2002 - 11:33 #3
cholm: måske.. min fætter har camet og afspiller lige nu for at prøve på det samme, så jeg ved ikke hvilke udgange der er på det :(
Avatar billede tetsue Nybegynder
08. april 2002 - 11:34 #4
glyholt: Om ikke andet prøver jeg det med båndet! Spanx! :D