Avatar billede ziz Nybegynder
07. april 2002 - 22:51 Der er 33 kommentarer og
8 løsninger

Tid til lidt andet

Hej, alle der lige har tid til noget andet kan jo lige se min hjemmeside :-)

Alle får points :-)

Og der bliver lidt flere points, for hvad i laver på siden. Jeg skal bare lige runde de 200 besøgende for i dag :-)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
07. april 2002 - 22:53 #1
er det så op til os selv at gætte hvilke adresse din side har, for så akn jeg godt se at det bliver svært at få mange besøgende :-)
Avatar billede kilach Nybegynder
07. april 2002 - 22:53 #2
Og adressen????????
Avatar billede ziz Nybegynder
07. april 2002 - 22:55 #3
He he :-) Sorry :-)
http://www.SkySkraber.dk
Avatar billede djeclemen Nybegynder
07. april 2002 - 22:57 #4
nejs nok side
Avatar billede kilach Nybegynder
07. april 2002 - 22:59 #5
Ser da ok ud. Meldte mig ikke til da jeg har indtrykket af at den mest vil blive brugt til chat.
Avatar billede nejmann Nybegynder
07. april 2002 - 23:00 #6
Der er ikke meget andet at lave end at klikke på bannere ;-)
Avatar billede ziz Nybegynder
07. april 2002 - 23:00 #7
Nej :-) Jeg skal lige havde den færdig, man man kan da oprette en bruger og klikke på lidt bannere :-)
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
07. april 2002 - 23:01 #8
hehe nejmann --> det er da rigtig, men hvad gør man ikke for points. hmm der er sku langt op til 200 besøgende
Avatar billede jefa Nybegynder
07. april 2002 - 23:01 #9
Pæn side, men bruger ikke chat. Minder lidt om Jubii's chatskib
Avatar billede spe Nybegynder
07. april 2002 - 23:01 #10
Har set den.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
07. april 2002 - 23:01 #11
nu har jeg jo været derinde masser af gange, efter hånden - så jeg smider også et svar :0)
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
07. april 2002 - 23:01 #12
The page cannot be displayed

DGP
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
07. april 2002 - 23:02 #13
Nu virkede den ;-)
Avatar billede ziz Nybegynder
07. april 2002 - 23:03 #14
wow 0 klik :-)
Avatar billede ziz Nybegynder
07. april 2002 - 23:05 #15
VindNu, giver sq ikke penge for klik, men kun for reg.. øv øv, det giver 2,50,-
Avatar billede spe Nybegynder
07. april 2002 - 23:05 #16
hmm din tæller bliver ved med at sige 153 når jeg kigger.
Avatar billede iq-n Nybegynder
07. april 2002 - 23:05 #17
Det er svært at finde ud af hvad der er link og hvad der er tekst. prøv at lave dine link lidt mørkere, bare som man kan se forskel.

Jeg syntes de du skal droppe 'non-højre-klik-funtionen' (hvis folk ville have fat i dine billeder m.m. kan de jo bare gøre det på andre måde (jeg ville ikke forklare hvordan). Højre klik bliver brugt meget og for det meste ikke undsindet (f.eks. til at åbne en link i et nyt vindue, eller til at finde ud af hvad der er link og hvad der er takst).

Eller fint design, men det er lidt svært at bedømmer før den er helt færdig.
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
07. april 2002 - 23:06 #18
Kunne du ikke få reklamerne til at åbne i et nyt vindue ? Der er jo mange der bare lukker reklamesiden og derved din side, når de har kigget på reklamen...

DGP
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
07. april 2002 - 23:06 #19
hmm nu har jeg da også været der et par gange,
Avatar billede ziz Nybegynder
07. april 2002 - 23:06 #20
Sorry, det er stat, det er kun html, det er bare fordi jeg skulle have bedømt siden :-)
Avatar billede ziz Nybegynder
07. april 2002 - 23:07 #21
Det er ikke muligt, når det er danban ;-(
Avatar billede NanoQ Nybegynder
07. april 2002 - 23:07 #22
Havde dette været en sitevurdering, ville jeg ikke have reageret. Men dette er at betragte som en simpel reklame. Det hører ikke hjemme på Eksperten. Venligst luk spørgsmålet.
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
07. april 2002 - 23:08 #23
hmm den tæller :::) den viser 153 hele tiden
Avatar billede ziz Nybegynder
07. april 2002 - 23:09 #24
Håber alle fik sat X ved svar, fordi jeg skulle lukke :-)
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
07. april 2002 - 23:09 #25
jepper takker for points
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
07. april 2002 - 23:09 #26
Kunne dette ikke tolkes som en sitevurdring ?

"Sorry, det er stat, det er kun html, det er bare fordi jeg skulle have bedømt siden :-)"

DGP
Avatar billede sublimeflash Nybegynder
07. april 2002 - 23:14 #27
Ok Side. Kan se det er Lee der har lavet dit Logo.. Cool Hvornår er der go på din side altså helt færdig... synes der mangler mange ting endnu Ex din tæller virker ik ..Bliver lidt svært at nå op på 200 hvis den ik kører !!

Sublime
Avatar billede ziz Nybegynder
07. april 2002 - 23:15 #28
:-) Alt er faktisk færdigt, jeg skal først lige have underskrevet en kontrakt, så er den der :-) Jeg lover det bliver en kanon god chat :-)
Avatar billede ziz Nybegynder
07. april 2002 - 23:15 #29
Godt set Dengalepose :-)
Avatar billede ziz Nybegynder
07. april 2002 - 23:16 #30
Er der overhoved ikke nogen her der har tilmeldt sig nyhedsbrev fra vindnu.dk fra min side?? Jeg har, det er ellers godt :-)
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
07. april 2002 - 23:45 #31
Jeg har tilmeldt mig :-)
Avatar billede francke Nybegynder
08. april 2002 - 06:49 #32
Der står ikke meget om hvad det er for en side! Hva' fa'en skal man lave på den? Vel ikke kun chat,for så er siden squ for indholdsløs!  Der er for meget statistik! Det kan jeg ikke bruge til en skid!
Avatar billede ziz Nybegynder
08. april 2002 - 07:20 #33
:-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. april 2002 - 20:07 #34
Dit logo er lidt for underligt... Man kan se igennem mellem bogstaverne - men vinduerne er væk...
Avatar billede ziz Nybegynder
08. april 2002 - 22:38 #35
john_stigers, det er helt i orden, det du siger. Men for mig, så tror jeg du har skrevet, er i meget fuld tilstand :-) Fordi det sker altså ikke for mig :-)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
09. april 2002 - 01:32 #36
ziz >> jeg tror du misforstår john! *G*
jeg kan altså heller ikke se vinduerne (på skyskraberen(!!!!!)) imellem bogstaverne...
Avatar billede ziz Nybegynder
09. april 2002 - 07:23 #37
Når :-) Det er meningen :-)
Avatar billede razor Nybegynder
13. april 2002 - 21:31 #38
Eksperten er ikke til spam, men til udveksling af erfaringer/hjælp. Lad være med at lave denne type unoder igen. Tak,
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. april 2002 - 21:34 #39
razor> hvem er det lige du henvender dig til??? Hvis man ikke skriver navn foran kan vi ikke vide hvem der bliver skrevet til. Husk lige det en anden gang.
Avatar billede ziz Nybegynder
14. april 2002 - 00:20 #40
Close the fucking ass! Jeg er ved, at brække mig over dig razor, hvorfor fanden skal du blande dig..? Hvis folk har lyst til at deltage så lad dem! Jeg kan fandme kun ryste på hoved af dig..
Avatar billede NanoQ Nybegynder
14. april 2002 - 02:19 #41
ziz, tal ordenligt til folk... og sæt dig ind i meningen med Eksperten.