Avatar billede sublimeflash Nybegynder
07. april 2002 - 21:19 Der er 12 kommentarer og
5 løsninger

Ny hjemmeside - Macgregor.dk

Jeg ønsker at få noget konstruktiv feedback på denne hjemmeside der lige er blevet lavet :

Intro
Design
Brugervenlighed
Faglig indhold
m.m.

Vil også gerne høre hvor godt I Streamer siden og på hvilken forbindelse I gør det

Jeg fordeler pointene imellem alle der kommer med ordentlig feedback.

På forhånd tak
Sublime
Avatar billede sublimeflash Nybegynder
07. april 2002 - 21:20 #1
Direct link : http://www.macgregor.dk/
Avatar billede snigermunken Nybegynder
07. april 2002 - 21:28 #2
Flot side, flotte billede og brugevenligheden er ok, men den kasse der snore rundt i midten bliver hurtigt meget trættende af se på.

hentede siden på ca 15-20 sek med 254/128.
Avatar billede j0ker Nybegynder
07. april 2002 - 21:29 #3
Det havde set bedre ud hvis den der boks der er inde på selve siden havde kørt flydende. Ellers en fed side :o)
Avatar billede michaelb Nybegynder
07. april 2002 - 21:30 #4
Det er sku en fed side!
Jeg kan godt lide din intro - rigtig prof :)

Farverne er også fine og bruegrvenligheden - er det din egen musik? Husk sådan noget med Copyright og ophavsret osv. osv.

Men skideflot!! Måske lidt forvirrende med den der snurrende boks der i midten...
.::Michael::.
Avatar billede boris Mester
07. april 2002 - 21:38 #5
Kassen er ok. Siden fungerer også rimeligt på 600x800. Men når det nu kan være på en mindre skærm, kunne du også sørge for, det stod centreret???
En del af grafikken er lige lovligt mørk.
Ellers er det flot lavet. Og oplevelsen er selvfølgelig individuel.
Avatar billede sublimeflash Nybegynder
07. april 2002 - 21:41 #6
Jeg Lytter stadig, men husk at lave svar (boris) ellers kan jeg ikke fordele pointene imellem alle....
Avatar billede boris Mester
07. april 2002 - 21:46 #7
Jotak, det glemte jeg. Svar = kommentar.
Avatar billede sublimeflash Nybegynder
07. april 2002 - 22:22 #8
Jeg vil checke diverse feedback imorgen og fordele pointene imellem de forskellige der har givet svar.

Hilsen
Sublime
Avatar billede sublimeflash Nybegynder
08. april 2002 - 01:19 #9
Kunne være rart med lidt mere feedback på denne side www.macgregor.dk
Avatar billede sublimeflash Nybegynder
08. april 2002 - 01:20 #10
Kunne være rart med lidt mere feedback på denne side www.macgregor.dk
Avatar billede osaka_san Nybegynder
08. april 2002 - 10:15 #11
1. Ikke på et eneste tidspunkt under intro'en havde jeg en fornemmelse af hvad siden egentlig går ud på.

2. Da intro'en er færdig og jeg nu står på første side, ved jeg det stadigvæk ikke.

3. Under "about" får jeg en side med personlige oplysninger, så jeg må konkludere det er et website der indeholder personlige oplysninger om dig?

4. Kassen i midten er, som nævnt af andre, temmelig irriterende i længden især på undersider.

5. Derudover har jeg min personlige holdning til sites som er lavet i ren flash, men det skal jeg skåne dig for denne gang ;-)

Med Venlig Hilsen
Oscar Eg Gensmann
Avatar billede sublimeflash Nybegynder
08. april 2002 - 12:38 #12
Takker Osaka San for han Feedback .... Håber der er flere der ønsker at være med til at give lidt Feedback på denne side www.Macgregor.dk. Inden jeg lukker og giver point til de forskellige -

Jeg kan love at alle får mindst 20 point for deres feedback

På Forhånd tak
Sublime
Avatar billede sublimeflash Nybegynder
08. april 2002 - 13:54 #13
Feedback på www.Macgregor.dk
Avatar billede papsnedker Nybegynder
08. april 2002 - 13:57 #14
Hey.! Cool nok side , men du burde overveje den der kasse der flimrer rundt konstant, hvad med at den kun drejer ved mouseover, og så daske dine links på de enkelte sider !?(set før, men det virker godt)Jeg mener du burde bruge den der splitscreen noget mere gennemgående på dit site.Please...ingen scrollbar. ;-)
Alt dette er jo bare en amatørs mening.

Paps
Avatar billede hmm10 Nybegynder
08. april 2002 - 20:21 #15
FLOT - BARE FLOT

MVH
HMM10
Avatar billede sublimeflash Nybegynder
08. april 2002 - 20:32 #16
Takker..... Lukker sitevurdering iaften ..Giv jeres Feedback på www.macgregor.dk
Avatar billede sublimeflash Nybegynder
09. april 2002 - 00:23 #17
PS: Siden kræver Flash-player 6!!!! Med 5'eren bliver siden mørk og teksten uklar.

Nu lukker sitevurdering...