Avatar billede d12_kylle Nybegynder
07. april 2002 - 16:36 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

FTP SERVER... Hvilken?!?!?!?

Jeg ønsker at sætte en FTp server op... Jeg har leget lidt med: BulletProof FTP Server v2.15 - (Gene6)... det virker nu meget godt....

Men der er problemer hver gang nogle vil logge ind... de kan bare ikke komme på, eller også når de har været på engang, så kan de ik reconnecte!!!

Hvis der er nogle der aner hvad der er galt.... Så sig det endelig.. ( og det er nu ik så detaljer, som forkert pass ellerlign) Altså jeg er ik n00b ang. FTP

Ellers gad jeg egenligt godt havde et andet program til FTP server...

Er der nogle i vil anbefale?!?!?

/Kylle
Avatar billede razersedge Nybegynder
07. april 2002 - 16:41 #1
ejg bruger Cerberus FTP, den kan findes på www.tucows.dk
Avatar billede d12_kylle Nybegynder
07. april 2002 - 16:42 #2
Fint endelig en der bare kom med et svar... :-)
Jeg lader lige spg'et stå åbent et stykke tid endnu!!
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
07. april 2002 - 16:46 #3
hmm der er også det der hedder servu det skulle være mega godt
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
07. april 2002 - 16:47 #4
hmm det kan findes på google.com tucows.com osv, det skulle være forholdsvis nemt at få fat i
Avatar billede rs2000 Nybegynder
07. april 2002 - 17:01 #5
Der er en der hedder WSFTPLE.
Den er nem at bruge syntes jeg:-)
Avatar billede d12_kylle Nybegynder
07. april 2002 - 17:10 #6
Cerberus FTP er da meget bruger venligt...
Men der ligger ik nok mugligheder..
Det skal være noget mere advanceret!!

servu Det er sgu da ik til at finde som server!!
Avatar billede razersedge Nybegynder
07. april 2002 - 17:29 #7
hvilke muligheder skal du bruge?
Avatar billede sublimeflash Nybegynder
07. april 2002 - 23:01 #8
Jeg vil anbefale dig Cuteftp. det er både brugervenligt og er meget stabilt. Her er nogle links hvor du kan få fat på de forskellige ftp-programmer osv.

http://www.bpftpserver.com/
http://www.wu-ftpd.org/wu-ftpd-faq.html
http://www.serv-u.com/

Hvis de har problemer med reconnecte kan det altså godt være at det er dem der ligger inde med problemet og ik dig.

Med venlig hilsen
Sublime
Avatar billede razersedge Nybegynder
07. april 2002 - 23:19 #9
han ønsker at _sætte en op_, kan man det med CuteFTP ?
Avatar billede d12_kylle Nybegynder
01. maj 2002 - 00:46 #10
lukker svarne er jo bare fra ponit freaks...!!! uden nogen ide om hvad en ftp server er... jeg kan sgu da godt selv finde ud af at søge efter link til ftp servere på google!!

Lukker sgu nu!!