Avatar billede jensi Nybegynder
05. april 2002 - 13:21 Der er 4 kommentarer

Hjælp! Jeg vil være træskærer...

Jeg bor i Sønderjylland, og vil gerne vide om der er nogen i Åbenrå og omegn, der har nogle træskærerredskaber liggende, eller bøger om, hvordan man bliver det.
Avatar billede juventus Nybegynder
05. april 2002 - 13:33 #1
Ja du har brug for hjælp, seriøs hjælp
Avatar billede iq-n Nybegynder
05. april 2002 - 13:52 #2
enig... just a joke
Avatar billede jakoba Nybegynder
05. april 2002 - 14:43 #3
rigtige træskærer redskaber til kunstskæring er hundedyre og da æggen på sådan nogen knækker for et godt ord er det nok smartest at starte i det små.

Man kan få små sæt til linoliumssnit for nærmet 0 kroner og de er gode nok til at du kan demonstrere dine evnet så du kan blive sponsoreret af skole eller foældre.

Det er DIG der gør forskellen. Værktøjet er en biting.

mvh JakobA
Avatar billede iq-n Nybegynder
17. april 2002 - 20:58 #4
Luk???