Avatar billede radcon Nybegynder
03. april 2002 - 14:39 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hej Eksperter

Jeg søger et Advanceret chat system noget lign n.dk det skal altså indeholde :

Privat bruger
Tidstæller
Privat beskeder
Internt Post system
Chat
Smide og samle op Ting
Points

Jeg giver 105 point for det, men jeg giver gerne mange mange flere hvis jeg havde.
Avatar billede earp Nybegynder
03. april 2002 - 14:44 #1
Jeg tror næppe du kan få nogen til at lave sådan et større chat script for den sum af point.

Prøv selv at gå i gang med det, du kan jo altid få hjælp herinde. Som sagt er dette ikke et sted hvor det er muligt at købe sig til færdige løsninger vha. points.
Avatar billede Chewie Novice
03. april 2002 - 14:45 #2
Avatar billede radcon Nybegynder
03. april 2002 - 14:48 #3
Nej det ved jeg godt men, jeg tænkte at det kune være at nogle ville lave mig en lille demo version af dette.
Avatar billede Chewie Novice
03. april 2002 - 14:56 #4
kig på mit link der ligge en masse guf :o)

earp>> jeg vil da ikke kalde dit indlæg et svar, som du har angivet !!!!
Avatar billede earp Nybegynder
03. april 2002 - 14:57 #5
chewie > Nu har jeg heller ikke forventet at få pointsne :) Det var selvfølgelig en kommentar.
Avatar billede binderup Nybegynder
03. april 2002 - 15:17 #6
for points alene tror jeg ikke at du skal regne med at modtage andet end links - så det vil jeg også tilbyde dig.

http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/Chat_Scripts/
Avatar billede Chewie Novice
04. april 2002 - 09:17 #7
radcon>> kan det virkelig være rigtig, at der ikke var noget du kunne bruge på disse link !!
Avatar billede radcon Nybegynder
04. april 2002 - 15:09 #8
Ja, det kan det faktisk.
Jeg har nemlig gennemset alle de sider mange gange.

Jeg har selv en chat kørende iøjeblikket.
Den er rigtig god, men den indeholder ikke følgende:
Internt Post system
Smide og samle op Ting
Points

Privat beskeder indeholder den heller ikke, men skidt være med det.
Det jeg nævnte ovenfor vil jeg meget gerne have.
Avatar billede radcon Nybegynder
10. april 2002 - 11:58 #9
Ingen af jer har svaret rigtigt så jeg får altså mine point tilbage.

HEHEHEHEHE