Avatar billede jayf Nybegynder
02. april 2002 - 14:39 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

.mov filer i MediaPlayer

Hvor finder jeg et plug-in til at afspille .mov filer med MediaPlayer? Installation af Quictime er udelukket. Codecet SKAL ligge i install filen da det er til en computer uden net adgang.
Avatar billede -sofus- Nybegynder
02. april 2002 - 14:56 #1
Du kan ikke få et codex til mediaplayer som kan spille .mov

Du er tvunget til at bruge quick time.
Avatar billede freekyzone Nybegynder
02. april 2002 - 14:57 #2
hmm...

http://www.pcworld.com/downloads/file_description/0,fid,1961,00.asp

der er et quicktime plugin...
Avatar billede jayf Nybegynder
02. april 2002 - 15:24 #3
-sofus- Ikke helt korrekt. Har selv haft fat i et engang.

freekyzone
<snip>
Codecet SKAL ligge i install filen da det er til en computer uden net adgang.
</snip>

Kan derfor desværre ikke bruge din.

Kan nogen så komme med en install fil til Quicktime hvor installationen IKKE foregår over nettet?
Avatar billede freekyzone Nybegynder
02. april 2002 - 15:46 #4
Avatar billede jayf Nybegynder
02. april 2002 - 15:49 #5
Jamen for "#¤"¤"#¤"# da. DIREKTE link...tak. Den eneste jeg kan finde på quictime hjælper nada. Installationen foregår jo over nettet.
Avatar billede verakso Nybegynder
02. april 2002 - 16:27 #6
Nu ikke særligt svært, prøv at kigge her:
http://www.apple.com/quicktime/download/standalone/
Avatar billede jayf Nybegynder
02. april 2002 - 16:56 #7
For helvede hvor i da fatter ingen ting....glem at jeg blev født
Avatar billede verakso Nybegynder
03. april 2002 - 14:02 #8
Pkt. 1: Okay jeg glemmer at du blev født.
Pkt. 2: Jeg har endnu ikke hørt om et codec til Microsoft Mediaplayer.
Pkt. 3: Du skrev selv »Kan nogen så komme med en install fil til Quicktime hvor installationen IKKE foregår over nettet?« Jammen for pokker det er sgu da den du henter på den ovenstående adresse...
Hvordan fanden havde du ellers tænkt dig at få fat i filen, hvis du ikke vil hente den på nettet? - Prøv biblioteket...