Avatar billede wolverine Nybegynder
02. april 2002 - 14:28 Der er 20 kommentarer og
2 løsninger

Net send program

Jeg er i programmering i gang med et eksamens projekt, hvor jeg skal lave et program, der sender beskeder til en IP ligesom net send gør, problemet er bare, jeg ved ikke hvordan jeg gør... er der nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede borrisholt Novice
02. april 2002 - 14:29 #1
Vil du have en net send af mig ?

Jens B
Avatar billede morten_s Nybegynder
02. april 2002 - 14:30 #2
Fy Jens.....knægtene skal selv lave deres opgaver
Avatar billede wolverine Nybegynder
02. april 2002 - 14:40 #3
Det er ellers flinkt af dig Jens, men hvis bare du kan hjælpe mig med nogle komandoer... jeg er lidt ude på dybtvand, men sket er sket... nu skal den laves!
Avatar billede borrisholt Novice
02. april 2002 - 14:44 #4
Skal du LAVE et net send program eller skal du lave din egen version af et slags net send program ?

Jens B
Avatar billede wolverine Nybegynder
02. april 2002 - 14:46 #5
Jeg skal lave et program, hvor jeg selv skriver proceduren, der sender til en IP, ikke bare en der kalder net send procedure.
Avatar billede borrisholt Novice
02. april 2002 - 14:50 #6
OKI .... Det er ikke svært ...

Har du INDY instaleret (ellers så få det ..)

Jens B
Avatar billede wolverine Nybegynder
02. april 2002 - 14:51 #7
Hvad f***** er INDY???
Avatar billede borrisholt Novice
02. april 2002 - 14:53 #8
INDY er nogle komponenter til netværks kommunikation .. Du kan hente dem GRATIS her :

http://www.nevrona.com/indy/

Instakere dem og vend tilbage

Jens B
Avatar billede wolverine Nybegynder
02. april 2002 - 14:55 #9
jeg sidder ovre i skolen lige nu, så det kan jeg ikke... hvis vi ikke må bruge det, er det så umuligt?
Avatar billede borrisholt Novice
02. april 2002 - 15:32 #10
Avatar billede borrisholt Novice
02. april 2002 - 15:37 #11
det er MEGET VIGTIGT der står hest så mange gange !!!

Jens B
Avatar billede borrisholt Novice
04. april 2002 - 07:04 #12
Her ville det være på sin plads om du vendte til bage og fortalte om det virker .. Og i bekræftende fald så lukker spørgsmålet ...

Jens B
Avatar billede wolverine Nybegynder
12. april 2002 - 08:15 #13
Undskyld jeg ikke har svaret i et stykke tid, men jeg har ikke lige haft tid... Jeg kan ikke rigtig installerer det der INDY
Avatar billede borrisholt Novice
12. april 2002 - 08:22 #14
Det eksempel jeg lavede var også UDEN INDY ....

Men det er slettet i mellemtiden. Da det ikke have din interesse.

Jens B
Avatar billede wolverine Nybegynder
12. april 2002 - 08:47 #15
jo jo, men jeg har ikke kunne komme på det link... hvorfor ved jeg ikke!
Avatar billede stoney Nybegynder
12. april 2002 - 10:43 #16
Avatar billede borrisholt Novice
12. april 2002 - 11:02 #17
nu har jeg uploaded eksemplet igen ... Prøv så igen.

Jens B
Avatar billede wolverine Nybegynder
16. april 2002 - 13:07 #18
Jeg har haft lidt problemer med min computer, så hvis i lige ville lade dem ligge ville jeg blive glad =)
Avatar billede borrisholt Novice
16. april 2002 - 13:46 #19
OKI .-)
Avatar billede wolverine Nybegynder
16. april 2002 - 14:51 #20
tak gutter... nu forstår jeg hvor det ikke gav mening for mig :-D
Avatar billede wolverine Nybegynder
19. april 2002 - 23:24 #21
Hey Jens... hvordan er det lige den client virker? Skal serveren køre først?
Avatar billede borrisholt Novice
20. april 2002 - 11:55 #22
ja Serveren skal køre først !

Jens B