Avatar billede fredborg Nybegynder
02. april 2002 - 13:36 Der er 18 kommentarer

billige ADSL udbydre

nogle firmaere det kan tilbyde en blillig og god ADSL???

håber i kan hjælpe jeg er meget utilfreds med min TDC ADSL og de har åbent bart ikke tænkt sig at gøre noget ved det
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
02. april 2002 - 13:38 #1
Cybercity Cybercity Cybercity Cybercity Cybercity Cybercity Cybercity Cybercity *GGG* de er Gr8

MC
Avatar billede mindblower28 Nybegynder
02. april 2002 - 13:39 #2
Jeg har selv TDC - og har valgt TDC udfra en god, teknisk forbindelse - Deres support skoder, men deres linier er gode...

Cybercity har også gode linier OG en god support... De er ikke de billigste, men man får hvad man betaler for...

Tiscali er også billige - men igen.., Man får hvad man betaler for... Knap så gode linier og den underligste support ;-)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
02. april 2002 - 13:40 #3
Tiscali.

Hvilken TDC ordning har du? Min TDC bredbånd virker fint.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
02. april 2002 - 13:41 #4
Du finder billig ADSL ved at surfe lidt på den her side.

http://www.teleprisguide.dk/
Avatar billede md_craig Nybegynder
02. april 2002 - 13:41 #5
Hvad er dit problem ??? altså med din forbindelse...
Avatar billede annikadk Nybegynder
02. april 2002 - 13:42 #6
Her har jeg nu aldrig haft prob. med Tiscali..
Slet ikke på ydelses-siden, og supporten har altid være søde og svaret godt (de få gange)

Priserne er vist rimelig ens hos de 3 selskaber..
Avatar billede james_t_dk Juniormester
02. april 2002 - 13:42 #7
Avatar billede fredborg Nybegynder
02. april 2002 - 13:43 #8
jeg ved ikke lioge hvad du mener med ordning jeg har netexpress 256/128
Avatar billede james_t_dk Juniormester
02. april 2002 - 13:46 #9
Hvis du nøjes med at pille ved up og downstream og sætter den til at sortere efter kvartals pris, så vil du finde at TDC er Billigst.....

Jeg har altid troet at det var nogle andre.

Du skal over 768 downstream før de andre selskaber (cyber & Tis) bliver billigere.

Jeg har personligt TDC fordi jeg så får en regning på alt telefoni og internet.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
02. april 2002 - 13:48 #10
fredborg>> jeg har den ligende TDC bredbånd med modem (siemens), det virker altid. Jeg har haft en dag jeg ikke kunne komme på, men da var min telefon også død...... Dagen efter virkede det hele igen.
Avatar billede hemning Nybegynder
02. april 2002 - 13:48 #11
Så kan det være at du skal skifte til TDC Bredbånd ADSL :o)
Det virker også fint hos mig ;o)

Lige et spørgsmål!!! Er Netexpress 256/128 ikke et Opasia produkt??? Det er da ikke TDC!!!
TDC sagde i hvert fald selv at Opasia er et HELT andet firma end TDC, det er bare TDC der ejer Opasia ;o) Men ved Opasia skal man jo også betale telefon abbonnement ved siden af, det skal man ikke ved TDC Bredbånd, derfor valgte jeg TDC!!!
Avatar billede fredborg Nybegynder
02. april 2002 - 13:49 #12
lige et spørgesmål jeg sidder og overvejer en 2048/512 linje ved tisc til 830 med usb modem er det det billigste???
Avatar billede mindblower28 Nybegynder
02. april 2002 - 13:51 #13
Næh - Jeg betaler 795,- for 2048/512 hos TDC :-)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
02. april 2002 - 13:53 #14
Opasia og TDC er eller var det samme.
Avatar billede fredborg Nybegynder
02. april 2002 - 13:54 #15
bare så jeg ikke får e-mail mer
Avatar billede james_t_dk Juniormester
02. april 2002 - 13:55 #16
e-mail????
Avatar billede hemning Nybegynder
02. april 2002 - 13:57 #17
james t dk > men det er de ikke mere :o)
Der er jo blandt andet den ting at ved Opasia skal man betale TDC telefon abbonnement ved siden af!!! Der er selvfølgelig også andre ulæmper ved Opasia, men det må vente til en anden gang ;o)
Avatar billede md_craig Nybegynder
02. april 2002 - 17:30 #18
Hemning >>> TDC og Opasia er stadig mere eller mindre det samme... Opasia Powered by TDC, det er bare et slags (hvad hedder det) underfirma