Avatar billede dunker Nybegynder
14. juni 2000 - 16:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvor finder jeg Turbo C

Jeg er en lille smule nostalgisk, så jeg har i et stykke tid programmeret i det gamle program Turbo C.. da jeg så formatterede min harddisk.. glemt jeg at tage en backup af programmet, og nu mangler jeg det meget... så hvis der er nogen der kan fortællle mig hvor jeg kan finde det har jeg ICQ #65370699
og der vil jeg gerne kontaktes...

Avatar billede mjess Nybegynder
14. juni 2000 - 16:21 #1
Jeg har ikke ICQ, men....

...hvis du går til http://community.borland.com/ og opretter dig som medlem, kan du få adgang til deres "museum", hvor man kan downloade både Turbo C++ 1.01 og Turbo C 2.01 (plus nogle versioner af Turbo Pascal).

/mjess
Avatar billede channex Nybegynder
14. juni 2000 - 16:23 #2
Mon ikke borland har frigivet den? Du kan da starte med at checke deres website.
Avatar billede soepro Nybegynder
14. juni 2000 - 23:40 #3
Send mig en mail - så skal jeg se hvad jeg kan gøre for dig.
Avatar billede dunker Nybegynder
21. juni 2000 - 14:51 #4
jeg tjekker det lige ud ... med det hele...
Avatar billede dunker Nybegynder
21. juni 2000 - 15:00 #5
mjess>> tak for det den var der....
Avatar billede jglund Nybegynder
18. august 2000 - 09:17 #6
Lige her på min hjemmeside:
http://www.jsg.dk/tclite/tc.exe