Avatar billede dcfrh Nybegynder
13. juni 2000 - 16:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Interactive Voice Responce

Er der nogen, som kender en god ActiveX til IVR. Den skal kunne vælge forskellige beskeder udfra betingelser i containerapplikationen.
Avatar billede theportal Nybegynder
14. juni 2000 - 15:17 #1
I Windows 2k medfølger en komponent som gør det muligt at konverterer text til tale. Hvis det er det du mener!
Avatar billede dcfrh Nybegynder
15. juni 2000 - 08:20 #2
Det jeg har brug for er en slags telefonsvarer. Når man ringer til mit modem, skal modemet give, den der ringer op, et svar. Svaret er betinget af forskellige forhold.

Lidt i stil med "Tryk 1, hvis De ønsker betjening. Tryk 2, hvis......".
Avatar billede theportal Nybegynder
15. juni 2000 - 14:22 #3
Hmm, og det tror du at du kan kører med VB?

/The Portal
Avatar billede dcfrh Nybegynder
15. juni 2000 - 15:53 #4
Jeg tror ikke VB kan klare det alene. Det skal formentlig være en ocx eller eller en dll lavet med C++, der klarer det tunge arbejde.

Det er en sådan komponent jeg søger.
Avatar billede dcfrh Nybegynder
08. december 2000 - 08:36 #5
Spørgsmål lukket