Avatar billede nst Nybegynder
29. marts 2002 - 00:55 Der er 5 kommentarer og
7 løsninger

vudering

jeg vil gerne ha vuderet en hjemmeside www.holo.dk/adv/index

jeg vil bare have jeres mening om design og indhold

hvad i kan lide
og hvad i ikke kan lide
jeg giver 20 point til de første 10 der vudere

Avatar billede nst Nybegynder
29. marts 2002 - 00:56 #1
argh !!! glemte .htm

www.holo.dk/adv/index.htm
Avatar billede sthen Nybegynder
29. marts 2002 - 01:08 #2
Prøv lige at se den i 600x800 - UPS - så kan man kun se halvdelen af --[Forside]--
Ellers let overskueligt site
Synd at man bliver "smidt" på en anden server debatforum - lav jeres eget på egen server - det virker mere proff.
Dejligt at det ikke er så dystert at se på som så mange andre clansites
Avatar billede michael-rene Nybegynder
29. marts 2002 - 01:09 #3
Endnu en clan side  yir yir, dem har man set mange af og endnu en ide løs side.
Siger det igen, når det nu er en side der handler om et spil eller en clan som spiller et spil, så brug dog fantasien, der er så mange fede billeder at bruge så smid sådan nogle ind på et logo  lav et fedt interface design noget med noget rust noget grønt, nogle rør, ledninger eller hvad det nu kan være.

Så til en lille vurdering.
Syntes ikke om designet, men der har du sikkert fundet ud af, men selv iden med hakket kanter er fed nok og du har brugt det hele vejen igennem.
Farvevalget er okay, godt nok meget mørke men syntes ikke det gør noget til sådan en side.
Syntes den virker lidt rodet med din medlems side, men det er vel en smagssag.
Navigationen er nok ikke den bedste, mangler nogle til toppen på dine scroll sider. måske en tilbageknap, er ikke så vigtig når du ikke har undersider på undersider men det er en god ide aligevel :)

Ellers ikke så meget at sige. Håber det kan bruges :-)

/Michael Knudsen
Avatar billede michael-rene Nybegynder
29. marts 2002 - 01:12 #4
Lige en ting mere  få styr på dine koder  har du set den i netscape, der er border på dine tabeller :)  ikke så flot at se på.
Avatar billede uap Nybegynder
29. marts 2002 - 01:31 #5
Hmm, det ser lidt forkert ud, at...
Topbanneret er placeret i midten i forhold til selve siden, og "Forside" billedet er placeret i midten i forhold til noget andet, og så at teksten ikke er placeret i midten.

Det er muligvis nogle sjove, anderledes farver du har brugt ved dine billeder, men de passer ikke ind til resten, sådan som det hele står nu.

Jeg har ikke noget imod menuen, bortset fra at den står lidt langt ude - i forhold til hvordan resten er placeret.
Men bliver det sat op anderledes - og måske en anden skrift? - kan det garanteret blive flot! =)
Avatar billede nst Nybegynder
29. marts 2002 - 02:06 #6
jamen tak for de godt råd
jeg vil nok ikke bruge den alle sammen, men tak alligevel
Avatar billede nst Nybegynder
29. marts 2002 - 02:07 #7
jeg venter lige til det er kommer 10 svar før jeg giver point
Avatar billede iq-n Nybegynder
29. marts 2002 - 02:26 #8
fed menu, men forvirende side:

for meget liv på den første side, (man siger, at man kun skal ha en animation på hver side, medmindre det er en banner eller som knapper) så drop enten den animationen eller rulleteksten.

Medlemmer ser meget forvirende ud, (først højrestillet, så mitterstillet, så højrestillet, så venstrestillet osv.) drop det, jeg ser ideen men det er ikke pænt.

Drop al mitterstilling for det første er der nogle 'regler' (når men skriver skal der være en lang linie, så en kort, så en lang, så en kort osv.) for at bruger det, men på en stor skrærmopløsning kommer det til at 'flyve' for sig selv.

Debatforum skuller være for sig selv da den ikke er til din side.

Håber du kan bruge dette, IQ-N
Avatar billede jens_as Nybegynder
29. marts 2002 - 22:17 #9
Det er da en ok side med hensyn til design men ikke noget ret stort...

Og det er heller ikke en side jeg ville gå ind på ude over hvis jeg var udfordre eller medlem af klanen. Hvis du ser på den sider der ligger numme et på chart.dk nemlig stivan.dk. Det er ikke en meget flot side, men den har noget andet. Humor. Jeg går tit ind på Stivan.dk og får mig et godt grim selvom jeg ikke kender nogle der er med i klanen eller spiller Counter-strik ret tit. Men den er sQ sjov!!!

Og det er i hvert fald en ting som din side ikke har og derfor vild en aldrig komme ret højt på chart.dk.

Det gælder om at få brugeren tilbage til siden og der er ikke noget som folk vil tilbage til din side for at se.

Men hvis du vil gøre mere ud af designet så se på www.cows.dk som ligger nummer 2 på chart.dk. Jeg synes selv at de har et meget flot design...

Håber du kunne bruge det til noget.

..jens
Avatar billede convinius Nybegynder
30. marts 2002 - 11:02 #10
Det er faktisk et udemærket design til formålet....Det er jo en dyster stemning....hvilket det også skal være. Man skal jo være bange for at møde jer hehe! :-)

Jeres billeder bliver fremvist godt!

Menuen er klar og tydelig. - dvs. uden de effekter der plejer at ødelægge menuer!

Du køre samme stil hele vejen igennem. "rive stilen"  :-)

Hvor de usreriøse billeder under medlemmer!

Der er ikke meget tekst, hvilket er godt. >For man gider jo ikke læse alt for meget!

Alt i alt. et design som kan bruges til jeres formål!

Hvis jeg skal give karakter så er det 9@13

Men 7@13 - hvis formålet er et andet!
Avatar billede nielsgron Nybegynder
30. marts 2002 - 12:51 #11
Thjaa...det er...øhh...mørkt!

1. Prøv at bruge gøre dine links hvid istedetfor den normale blå, da den er ret svær at se.

2. Den kantede kant til venstre ser ret cool ud, men måske var det en ide, at fortsætte kanten hen under overskriften. Som det ser ud nu, så slutter den meget brat.

3. Under "medlemmer" ville det nok se lidt bedre ud, hvis alle medlemsbillederne havde bare tæt på samme størrelse. Som det ser ud nu, er det meget rodet at se på.
Og nu vi er ved det punkt, så syn's jeg ikke at den der matte grå farve er særlig pæn, slet ikke sammen med den røde tekst og de blå link's.

4. Du skal lige være opmærksom på, at ihvertfald ét af dine screenshots ikke virker.

5. Siden du bruger et forum hos en anden udbyder, kan det være en god ide, at link'et ikke åbner i hele vinduet, men derimod i frame'en ligesom de andre links, så man ikke forlader dit site helt når man besøger forum'et.
Avatar billede nielsgron Nybegynder
30. marts 2002 - 12:52 #12
Hvis du skal have en karakter, så kan den sgu' kun lige klemme sig op på et 8-tal.