Avatar billede piratware Nybegynder
28. marts 2002 - 17:42 Der er 23 kommentarer

200 for at guide mig i gennem dvd rip med ripitall

er en der gider guide mig i gennem at lave et rip i ripitall over icg

ICQ:122210525

jeg giver 2000 point for det
Avatar billede piratware Nybegynder
28. marts 2002 - 17:45 #1
hov 200 point for det sorry
Avatar billede olebole Juniormester
28. marts 2002 - 17:53 #2
<ole>
Bliver spændende at se, hvad du vælger som nick til den nye bruger, du uden tvivl får brug for om føje tid  :oD
Hvor ubegavet kan man være ...?!?!?!!!!!!!!
/mvh
</bole>
Avatar billede piratware Nybegynder
28. marts 2002 - 17:55 #3
????
Avatar billede freekyzone Nybegynder
28. marts 2002 - 17:56 #4
tag og læs reglerne... luk spørgsmålet omgående...
Avatar billede freekyzone Nybegynder
28. marts 2002 - 17:56 #5
lukker du ikke spørgsmålet omgående, bliver du anmeldt...
Avatar billede olebole Juniormester
28. marts 2002 - 17:58 #6
...er sket ;o))
/mvh
Avatar billede freekyzone Nybegynder
28. marts 2002 - 17:58 #7
Avatar billede piratware Nybegynder
28. marts 2002 - 18:02 #8
jaja ole slap da lige af der er jo faktis noget der hedder lovlig backups af sine DVDer ved ikke om du har hørt om det
Avatar billede olebole Juniormester
28. marts 2002 - 18:08 #9
'backup' og 'rip' - lidt ligesom forskellen på 'låne' og 'stjæle'.

...og så er der jo også dem, der påstår, at Dolly Parton sover på maven og Paven aldrig river den af ... come on!  *ROTFLMAO*  :oD
Avatar billede olebole Juniormester
28. marts 2002 - 18:11 #10
"Jeg kalder mig 'piratware' - og når jeg siger 'rip' mener jeg naturligvis bare 'backup'"  *muaahhahhahhahhhhaaahhaaaaa*  :oD
Avatar billede piratware Nybegynder
28. marts 2002 - 18:54 #11
har du et problem med mit navn??? så FUCK OFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Avatar billede kapla Nybegynder
28. marts 2002 - 18:56 #12
Dette spørgsmål er ikke tilladt, piratware deaktiveres. Men inden da har du en forklaring på at følgende brugere også er registreret på din computer:

mr.yosi

bamfan

maail

cscyber

bluepage

wwwop

fronse

icqen

h-i-m
Avatar billede sn0wflake Nybegynder
28. marts 2002 - 20:10 #13
jerk!
Avatar billede olebole Juniormester
28. marts 2002 - 23:01 #14
Tjahhhh ...... og hermed fik udtrykket 'Top 10' jo en hel ny betydning  :oD
Avatar billede woolbox Nybegynder
29. marts 2002 - 16:27 #15
Lytter interesseret ...
Avatar billede olebole Juniormester
29. marts 2002 - 16:55 #16
woolbox >> Selve spørgsmålet er færdigt. Kommer der svar på det, er der endnu en bruger, der bliver slettet  :)
/mvh
Avatar billede freekyzone Nybegynder
29. marts 2002 - 16:58 #17
Hallo, du fatter ikke at der er mod regler at oprette et spørgsmål, hvor man opfordre andre til at hjælpe en over icq....
Avatar billede woolbox Nybegynder
29. marts 2002 - 21:09 #18
olebole -> Hvorfor bliver man slettet for at oprette et svar på det her? ;o) ... Det har jeg lige gjort :oP
Avatar billede olebole Juniormester
29. marts 2002 - 21:33 #19
Har man ikke pære, må man ævle ...!!!
Hold da k...., hvor er det dog trættende med alle de utilpassede dampbørn, der flokkes for at gøre Eksperten til et sted, hvor kun de færdes - og alle med en IQ større end deres skonummer flygter skrigende fra!
Avatar billede konex Nybegynder
19. maj 2002 - 19:07 #20
olebole -> hvor i ligger det ulovlig?

han har ikke sagt om det er en af hans film som han vil lave en backup af eller om han vil gå ned og leje som han så vil rippe.

to forskelling ting hvor den ene er ULOVLIG men den anden er ikke.
Avatar billede beldring Nybegynder
19. maj 2002 - 19:11 #21
jeg har lige et sp. som har lidt med dette at gøre, til en coadmin!

På denne computer er der registreret 3 brugere! Er dette ulovligt???
-Det skal lige tilføjes at den ene er min, og de andre mine brødres, men kan jeg blive smidt ud for det?
Avatar billede konex Nybegynder
19. maj 2002 - 19:47 #22
piratware -> Alle svar skal gives her da alle så kan se og bruge dem altså ikke noget med ICQ.

olebole og piratware -> kig her http://divxit.geekgear.dk

der står det i begge skal brug for "piratware" hvordan han gør og for begge lidt om lovgivningen på området.
Avatar billede konex Nybegynder
30. maj 2002 - 10:36 #23
På denne side står reglerne for hvad der må og ikke må kopiers

http://www.fbr.dk/raad/forbruger/alle/cdbrand/