Avatar billede meedom2 Nybegynder
27. marts 2002 - 10:00 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Iwill Bios BD100

Kan det virkelig være rigtig at mit bundkort (iwill bd100) ikke kan køre med en HD på 60 GB ???
Avatar billede jefa Nybegynder
27. marts 2002 - 10:09 #1
Det kræver sikkert en opdatering af Bios. Bundkortet er ikke af de nyeste http://www.hardwarecentral.com/hardwarecentral/reviews/188/2/
Avatar billede meedom2 Nybegynder
27. marts 2002 - 10:12 #2
På iwill's hjemmeside står der at der kun er support på op til 32 GB ?
http://support.iwill.net/index_e.html
Avatar billede mcfrede Nybegynder
27. marts 2002 - 10:22 #3
Ja så kan du jo tydeligvis desværre ikke!
Avatar billede meedom2 Nybegynder
27. marts 2002 - 10:30 #4
Sådan noget tis!! er der ikke noget at gøre ? kan mai ikke snyde den ???
Avatar billede jefa Nybegynder
27. marts 2002 - 10:34 #5
Avatar billede jefa Nybegynder
27. marts 2002 - 10:34 #6
Med den er det muligt at snyde Bios
Avatar billede jefa Nybegynder
27. marts 2002 - 10:37 #7
Download denne fil
Download Windows diskette version (1661 KB) | Readme
http://service.boulder.ibm.com/storage/hddtech/dm955.exe

Creating a Disk Manager 2000 boot diskette

The Disk Manager setup program (dm955.exe) includes Disk Manager and the IBM Drive Fitness Test. Running the setup program (dm955.exe) creates a DR-DOS bootable diskette that contains these utilities. A formatted 1.44 MB diskette is required to create the diskette.

In order to create the bootable Disk Manager diskette using this procedure, your system must be using Microsoft Windows 95/98, Windows Millennium (Me), Windows 2000, or Windows NT 4.0.

To create a bootable Disk Manager diskette:

Download the Disk Manager diskette creator program (dm955.exe) into a temporary directory on your PC.
Click Start, then select Run.
Click the Browse button to locate the dm955.exe diskette creator program.
Click on the filename, then click Open.
Click OK to run the dm955.exe diskette creator program.
Insert a formatted 1.44 MB diskette when prompted.
Avatar billede meedom2 Nybegynder
27. marts 2002 - 10:48 #8
Sejt det var lige det jeg skulle bruge, Takker !
Avatar billede guzziper Nybegynder
17. november 2009 - 18:25 #9
Hej med jer.

Jeg har fået et gammel pc som jeg skal have igang til en af ungerne, jeg har samme problem som de øvrige dvs max 32 gb alle de link som er her er "døde" og det har været umuligt at finde bios update...nogen der kan hjælpe

Hilsen Per