Avatar billede ikonet Nybegynder
26. marts 2002 - 15:05 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Lyd over anlæg

Hejsa alle sammen

Jeg har min lyd over mit anlæg i min AUX, men min ven kan ikke få det til at virke. Lyden er mega skod selvom vi bruger samme kabel. Jeg tror det er noget med at man skal have en fordeler eller noget hvis ens anlæg sutter og ikke kan klar at spille lyd fra en computer.

Er der nogen der har en løsning?
Avatar billede freekyzone Nybegynder
26. marts 2002 - 15:16 #1
hmm... jeg spiller lyd gennem mit anlæg. Jeg har et minijack-stik med to phono-stik i den anden ende, som jeg putter i AUX, og det spiller bare perfekt!!

Jeg laver tit lyd, hvor en computer skal sluttes til store højtaler, og det virker altid på den måde!!!
Avatar billede ikonet Nybegynder
26. marts 2002 - 15:21 #2
Det er det samme som jeg har, men hans virker bare ikke
Avatar billede jefa Nybegynder
26. marts 2002 - 21:49 #3
"selvom vi bruger samme kabel" betyder det du har prøvet dit kabel i hans computer. Det kunne være et dårligt kabel
Avatar billede grinderslev Praktikant
26. marts 2002 - 23:39 #4
Hvis der er for meget forstærkning i din makkers udgang, skal du måske prøve med en anden port end AUX.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
26. marts 2002 - 23:44 #5
pkt 1. skru ned for hans lydkort til middel
pkt 2. værd 200% sikker på at du benytter hans Aux/cd/video/tape eller andet

pkt 3. værd 200% sikker på du ikke benytter "PHONE" indgangen.

Aux og phone kan i sjælnde tilfælde være den samme, set på en sharewood, prøv derfor at smide computeren i en indgang der virker, dvs. cd eller andet

værd sikker på du har lydstyrken på ½
værd sikker på du benytter det rigtige jack stik

der kan være line out og spk out

prøv dem begge

MC
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
27. marts 2002 - 10:49 #6
Virkede det.

MC
Avatar billede ikonet Nybegynder
27. marts 2002 - 11:39 #7
Jeg skal lige have set på det, men jeg mener bestemt at det var det han have lavet. Jeg tror desværre bare han har et gammel anlæg som ikke har same spænding som man skal bruge lige meget hvilken udgang/indgang man bruger
Jeg vil teste det du har skrevet og så håber jeg det virker, men hvis du lige vender tilbage igen sometimes så skal jeg skrive om det virker eller om der er meere du evt. kan hjælpe mig med!

Takker :D
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
02. april 2002 - 10:36 #8
Hvad så har du fået det testet
MC
Avatar billede ikonet Nybegynder
03. april 2002 - 22:19 #9
Jep og det virker -- - -- - - Mange tak