Avatar billede terriator_knight Nybegynder
23. marts 2002 - 12:28 Der er 10 kommentarer

Omdannelse

Hvordan laver man en server om til en normal computer
Avatar billede dmcn Praktikant
23. marts 2002 - 12:35 #1
Man slukker den når man går i seng... :)
Avatar billede magnus_madsen Nybegynder
23. marts 2002 - 12:35 #2
sletter server softwaren?
Avatar billede moldrup Nybegynder
23. marts 2002 - 19:50 #3
Enten installerer du bare et normalt styresystem.... ellers forstår jeg ikke dit spørgsmål
Avatar billede invisibleman Nybegynder
23. marts 2002 - 19:52 #4
moldrup: Define 'normalt styresystem'...
Avatar billede invisibleman Nybegynder
23. marts 2002 - 19:52 #5
Jeg kender en der kører Windows 2000 Server som workstationm, flere der kører et utal af UNIX varianter (BSD, Linux und so) som workstation osv.
Avatar billede microtec Nybegynder
25. marts 2002 - 11:25 #6
... og hvad har spørgsmålet lige med "Hardware : Elektronik" at gøre?
Avatar billede invisibleman Nybegynder
25. marts 2002 - 11:42 #7
Hermed flyttet :)
Avatar billede microtec Nybegynder
25. marts 2002 - 12:53 #8
invisibleman >> Flyttet til hvad? Samme sted ;o)
Avatar billede dmcn Praktikant
25. marts 2002 - 13:52 #9
Jvf. terriator_knights andre oprettede spørgsmål har vi en begrundet mistanke om, at han bruger eksperten til at sikre sig at hans ulovligt anskaffede server ikke "ringer hjem". Derfor deaktiveres hans bruger.
Referencer:
http://www.eksperten.dk/spm/188559
http://www.eksperten.dk/spm/188243

Derudover har han slet ikke deltaget i andre spørgsmål, så hans samlede "tab" er vist begrænset.

terriator_knight : Jeg håber ærlig talt du bliver snuppet - og med den intelligens du har udvist her på eksperten tror jeg sandsynligheden for at det sker er *ret* stor.

n0rmality, coadmin
Avatar billede eldred_jonas Nybegynder
03. maj 2002 - 19:53 #10
fuck...LOLDA