Avatar billede bastian1989 Nybegynder
23. marts 2002 - 10:01 Der er 1 løsning

Programmeringsstart

Jeg har prøvet en lommeregner fra Texas (ti-83 eller noget i den retning) og på den kan man programmerer små programmer.

Er der et "programmeringssprog til computer der er lige så "let" som det på lommeregneren? Der fulgte en stor tyk brugsanvisning med lommeregneren hvor der bl.a. var en liste over alle "kommandoerne" med en kort beskrivelse af hvad de gjorde og hvis det ikke var nok kunne man så slå op på en anden side hvor der var en grundigere forklaring.

Jeg har aldrig prøvet at programmerer på computer før så programmet må gerne være let at bruge...
Avatar billede bastian1989 Nybegynder
14. juli 2002 - 20:07 #1
Ingen reaktion....