Avatar billede icodk Nybegynder
22. marts 2002 - 16:37 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Design et banner..

Hejsa, jeg skal bruge et banner til siden www.quak.dk/hop siden er en klan side, og det nuværende banner er der en fejl i, og så passer det ikke ind i selve sidens design, håber at der er en der vil lave et banner hilsen ICODK!
Avatar billede psoriasis Nybegynder
22. marts 2002 - 18:36 #1
ok.. Har lige brug for en del information;

farver?
størrelse?
hvad skal der stå?
skal der være nogen elementer i? (våben, CS-mænd etc.)
format?

Fortæl mig det, så prøver jeg gerne.

~ Psoriasis
Avatar billede psoriasis Nybegynder
22. marts 2002 - 18:38 #2
Btw., hvis du vi stave til 'æret' på engelsk, hedder det honored, og ikke honered, som du har skrevet. Bare et lille tip, som i virkeligheden er pænt vigtigt ;))
Avatar billede icodk Nybegynder
22. marts 2002 - 18:59 #3
oki, farver, det skal passe til www.quak.dk/hop , så må du selv om faverne, størelse lige som det der allerede er på quak.dk/hop, det skal stort set være ligesom det banner der allerede er på quak.dk/hop, også med nogle våben og cs mænd.
Avatar billede icodk Nybegynder
22. marts 2002 - 18:59 #4
så du må næsten selvom hvordan det skal se ud, bare det er fedt... :)
Avatar billede uap Nybegynder
23. marts 2002 - 01:26 #5
Avatar billede psoriasis Nybegynder
23. marts 2002 - 10:22 #6
Ok, jeg prøver ;)

Skriver igen om noget tid!
Avatar billede psoriasis Nybegynder
23. marts 2002 - 11:41 #7
Så er den der (håber jeg :D)

http://www.ka0z-clan.subnet.dk/eksperten/hop.jpg

(Virker adressen ikke, udelad http://www. eller skriv den selv i adresselinien)

Håber du kan bruge det !

~ Psoriasis
Avatar billede psoriasis Nybegynder
23. marts 2002 - 12:26 #8
RESPONS !!!
Avatar billede psoriasis Nybegynder
23. marts 2002 - 12:26 #9
Hov.. Mit forsøg skulle have været et svar ! Men du må gerne stadig give lidt respons! ;)
Avatar billede icodk Nybegynder
23. marts 2002 - 16:54 #10
<-- Psoriasis
selve banneret er fedt, men kan du ikke få det til at være lidt i stil med dette her ??? det ligger her, det er det nederste banner på siden...
http://www.cheating-death.com/banner.htm
Avatar billede icodk Nybegynder
23. marts 2002 - 16:55 #11
<-- uap
jeg bryder mig ikke så meget om det banner, der skal være lidt counter-strike over det...
Avatar billede psoriasis Nybegynder
23. marts 2002 - 18:12 #12
Skal farverne ændres, eller hvad? Så de bliver blå/kølige i det?
Det kan jeg da godt.
Avatar billede icodk Nybegynder
23. marts 2002 - 18:19 #13
<-- psoriasis det må du godt, og så må det godt komme til at se sådan lidt slidt ud hvis du ved hvad jeg mener :)
Avatar billede psoriasis Nybegynder
23. marts 2002 - 18:20 #14
Ok, jeg prøver.
Avatar billede psoriasis Nybegynder
23. marts 2002 - 18:35 #15
Sådan, samme adresse.
Avatar billede icodk Nybegynder
23. marts 2002 - 19:09 #16
kan du gøre sådan, at der også kommer en teroist på ???
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2002 - 00:00 #17
icodk.. fair nok jeg skal nok prøve at lave et eller andet pis.. :-)
Avatar billede psoriasis Nybegynder
24. marts 2002 - 10:49 #18
Det kan jeg godt. Sorry jeg først post'er nu.
Samme adresse, så er der også en terrorist på!
Avatar billede icodk Nybegynder
24. marts 2002 - 18:09 #19
fint nok