Avatar billede esf_spike Nybegynder
22. marts 2002 - 01:15 Der er 3 kommentarer

Delay på lookup

Jeg har lige installeret FreeBSD 4.5 STABLE, og jeg kørte Debian 2.2r5 før.. Jeg kører en RA3 (quake3) server på maskinen, og da jeg kørte linux tog det egentlig ikke specielt lang tid at querye serveren fra en gamebrowser, men nu tar det meget længere tid.. pingen er den samme så det er ikke det..
En af mine venner siger det er fordi boxen laver lookup på queryet.. nogen der ved hvordan man løser det?
Tak på forhånd.
Avatar billede skwat Praktikant
23. marts 2002 - 09:14 #1
Logger du på maskinen fra LAN?
Hvis ja så prøv at sætte de maskiner op i /etc/hosts
Avatar billede esf_spike Nybegynder
23. marts 2002 - 17:11 #2
Ja jeg gør.. og det hjælper ikke at sætte dem i /etc/hosts ... har jeg prøvet. :(
Avatar billede signout Nybegynder
18. juni 2002 - 09:25 #3
Hvor lang tids forskel er der tale om?